Kategóriája izompacsirtája
Szöveges ítélet
Kategóriájában egy igazi méregzsák pl. az 1.4 Renault Thaliát úgy legyorsulta hogy már csak a tükrökb?l láttam. Nem tagadom meg szoktam hajtani elég rendesen, ennek ellenére 2 fényszóró kiégett de semmi egyéb baja nem volt. Bár nem tagadhatom egy kézifékes kanyar után a differenciál m?vet újra kellett generáloztatni de ez 100%-ban az én hibám nem róvom fel neki. 1,2-es motorjához képest igazi gépállat, összehasonlítási alapom is van, hiszen már volt pár hasonló kategóriájú autóhoz szerencsém. A középkonzol kissé idejemult, primitív de ebböl következ?en rendkívül egyszer? nem kell külünösebb ideig babrálni mindenféle apró kütyükkel, gombokkal mint pl. a BMW esetében. Ha már az elektronikánál tartun a fedélzeti számítógépet gyakran hiányolom már csak a fogyasztás ellenörzése végett is. A vezetést segít? elektronikákkal vegyesek az érzelmeim. A menetstabilizátor kiváló bármilyen gyorsan is mentem bele egy kanyarba (száraz meleg aszfalton) még csak meg sem táncoltatta a fenekét bár nagy sebességnél rendellenesen húz a kanyar küls? íve felé. Az ABS viszont nem az igazi: Túl kés?n kapcsol be és szerintem túl sokáig ereszti el a tárcsákat. Agresszív vezetési stílusom ellenére eddig még nem kellet vészfékeznem. Ezt csak csak jeges úton tapasztaltam lehet hogy azért volt furcsa az ABS. 190 cm magas vagyok és néha túlzottan kicsinek érzem oldal irányban. Ha kényelmesen akarom tartani a lábaimat szinte teljesen ki kell nyújtanom a kezeim fordított esetben pedig fél óra után már nem is érzem a vádlim. De ülési pozíciótol függetlenül egy Szeged oda-vissza után "ment?vel" kellett kiszedni a kocsiból, hosszú túrákra egyáltalán nem alkalmas. Max egy Bp-Balatonfüred. Az Üll?i úton egy gyors sávváltáshoz 5.-b?l 3.-sebességbe váltva akkorát húz hogy szinte föltépi a betont, viszont a Normafához nem megy föl 4. fokozatban. Mindent összevetve egy igazán hasznos és izmos kis autó, bár senkinek sem ajánlom utcai versenyzéshez (csalódni fog) de ahhoz, hogy kil?jünk a pirosnál és els?ként érkezzünk haza tökéletes.
Hibalista
- bal els? tompított jobb els? helyzetjelz?, középkonzol világítás
Ide hordtam szervizbe
Opel-Toth
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 3-as Golf | Következő autója? | Opel Astra OPC v. GTC |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
