Észrevehetelen inas
Szöveges ítélet
- meg rancfelvarras elotti
- csak olyan extrakat rendeltunk ami valoban kell is (klima,szervo, el ablak, kp.zar,allithato ules; meg osztottan donheto hatso ules, de nem hittem volna hogy ez extranak szamit...)
- azert ezt vettuk, mert a tobbi subkompakttal osszehasonlitva hatul nagy a fej es labter (polo még elfogadhato, de a clio, 206 hatul felnött szamara hasznalhatatlanul kicsi) es mert van egy F astrank ami tenyleg igenytelen es hibamentes (tehat jo volt a tapasztalat az opellel)
a motor felul eros alul gyenge.
klima csak dugoban hasznalhato. Kulonben alacsony fordulaton meghal a kocsi (orban ternel felfele 2szemellyel klimaval nem megy. (es nem tulzok)) Magasfordulaton meg hangos a kompresszor.
fogyaztas: varosban jónak tartom: 7,7-7,8, telen eröltetett menetben 9-9,3.
palyan 6,2-6,3 de konnyen 7 kore ill picit fole viheto ha temposabban halad az ember (pl. nemetorszag, de ott sem teljesen kihasznalva az erejet)
160-t szepen viszi, felette mar nem szoktam hajszolni
155/80R13 a gyari gumikkal nem veszes
teli Sava ebben a meretben viszont eletveszely
ha beindul es rogton lefullad(rovid oninditozas miatt), akkor utanna relativ sokaig kell koszorulni, ill. neha raadott gyujtassal 2-3 mp-t varni amig felbootol.
- minosegre sokkal jobb az erzetem mint az F astranal
- elnyuhetetlenseg tekinteteben ezt nem merem allitani par muszaki megoldas láttán
- jiruknebysevveb szerekheto es nehezebben hozzaferheto alkatreszek vannak benne. (Golf 1: hulye is megjavitja, 1,6td malacorr nincs sok hely de minden kulturalt megoldas, F astra X14NZ: hely vana szereleshez, de nem szerelobarat, Corsa: hely sincs igazan nem is tunik tul szerelobaratnak(de idaig nem is kellett szerelni))
ha meg vmi eszembe jut irok :-)
Hibalista
- semmi lenyeges, kopp-kopp-kopp kormanymu es valtokulisszava gond nem volt meg.
-
- olajleeresztocsavart nagyon neez volt kicsavarni(annyira hogy inkabb szervizbe vittem pedig nem vagyok ilyedos tipus)
-
- kalaptarto pocke beesett/benyomodott. kiszedni reamalom de ez legyen a legnagyobb gond
-
- dobfek telen eros hangot adott, de ez az idojaras miatt ehetett mert utanna megszunt akarcsak az astrankon
-
- kezifek nem fog rendesen utanna kene allitani
Ide hordtam szervizbe
mivel csak karban tartas volt, nem reszletezem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 29000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | passat malacorr 1,6TD | Következő autója? | egyelöre marad az értékvesztése miatt (mar sokat veszitett, de kulonben szinte uj) |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
