Egy tuningolt gokart
Szöveges ítélet
Nagyon szuper kis kocsi. Igaz, több dolgot kicseréltem + hozzáadtam, talán így lett olyan, amilyen :) Ültetés sportrúgókkal, 16" alufelnik, direkt sportlégszűrő, spirex, sportgyertyák, sport lamdba szonda (chip) és sporthátsódob.
Egyéb változtatások: erősítő, mélynyomó, MP3 fejegység bemenettel (laptopról stb.), 80%-os sötétítés, Xenon tompított fényszórók, kékszínű lábtérneon, kékszínű kerékjárat neon
Pozitívum: ahhoz képest, hogy gyárilag 1.2-es, gyorsulásnál az 1.4-es kategória-társakat nem gyengén ott hagyja. Fogyasztása alacson, autópályán bőven lehet menni (nem, nem a 140-re gondoltam...), ugyanis nagyon-nagyon jó az úttartása a felniknek köszönhetően. Ülés nagyon kényelmes. Vezetési élmény nagyon jó. Persze nem hasonlítható egy M EVO-éhoz, de az igaz, hogy egyszerűen nehéz abbahagyni vele száguldást.
Negatívum: az a fránya műanyag. A belső műanyag rész sokszor recseg, recseg, recseg. Komolyan mondom, mintha egy Loganban lennék (a Logan tulajok szoktak ilyenre panaszkodni). Megcsinálhatták volna passzívabbra a belső és a külső illesztést is.
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Opel Tisza - www.opeltisza.hu
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Design Tuning - Miskolc, Soltész Nagy K. u. 133.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Zafira | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
