A szerelmem, aki egy hűtlen kurva volt.
Szöveges ítélet
Az autót megvettem hibamentesen és szép állapotban. Röpke 4 év alatt mondhatni nem kiemeltem, mert dolgoztam vele látástól mikulasig. Hálátlan egy dög, az egyszer biztos. Az elején még annyira nem is foglalkoztam zörgésekkel és furcsa hangokkal , mert gondoltam ráérnek. Ezt követően rájöttem, hogy az a jobb ha minden kis zörrenésnél szervizbe viszem, de egy idő után egyre több és több pénzt locsoltam rá, de semmi hála nem volt egyszerűen soha! Egyik héten az önindito adta meg magát, aztán a következőn a vízpumpa és igazából ez így ment egyfolytában. Mindig volt valami baja, ha éppen nem akkor sem mertem elindulni 20 km-nél tovább, mert tuti, hogy a tréler hozta vissza. Felújítottam a futóművet majd 200.000 forintért, aztán egy hét múlva az olaj pumpa feladta a harcot. Amikor ezt is megcsináltuk 1 hónapra rá hengerfejes lett. Egyszerűen ez az autó egy feneketlen kút volt az életemben. Ja és persze mindemellett csal 60-70 ig fogyasztott 6 litert. Ha nyomtad neki pl pályán akkor 10-12 és városban is 8-9. Én nagyon szerettem amikor megláttam és ma is hiányzik valahol, de egy hűtlen kurva volt ez az autó.
Hibalista
- Inkább fogalmazzunk úgy, hogy a generátor nem... Az öcsém mindent kibír ! Hol is kezdjem - Önindító - AC Pumpa 2x - Injektor - Vízpumpa - Fűtőradiátor - Futómű ahogy van - Kormánynű - Hűtő - Váltókulissza - Hidrotőkèk - Pillangószelep - - Meg minden más is, amit kihagytam...
Ide hordtam szervizbe
Az autó vásárláskor szervízkönyves volt, így gondoltam nem árt, ha vezetem tovább. Ekkor jött az ötlet, hogy itt a Soroksári úton van egy fasza Opel szalon és az pont közel is van, meg minden. Amikor be tévedtem egy olyan hibával, hogy melegen nehezen akar indulni, viszont hidegen hibátlan , akkor az esedékes olajcserével együtt közölték, hogy a vezérléssel van baj, ezért azt be kell állítani. Hívtak másnap, hogy kész a kocsi és mehetek érte. Bementem és próbáltam beindítani , de nem sikerült, ugyan az a hiiba továbbra is fennállt, de azért kifizettettek velem mindent (100.000 forint). Ezután a kedves kollégájuk bizonygatta, hogy az ajkai lesz a szar, mondom aha hagyjuk inkább. 2 hónap múlva esedékes volt ismét az olajcsere és közölte a már saját szerelőm, hogy ebben az olajban bizony van vagy 40.000 kilométer és csoda hogy még megy.:D Soha senkinek és semmilyen körülmények között nem ajánlom az Opel Dunát.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ismerős, olcsón és a lehetőségeihez képest korrektül megcsinálta, de már nem szerel.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 76159 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Megane 3 Grandtour 2013 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
