A Kis Kotreva
Szöveges ítélet
Amikor megvettem a Kis Kotrevát, kényszerhelyzet volt. 1.4-es G Astrából ültem át a kis 1.2-es WRC-be. Nem volt tökéletes, de mára az lett. Az elözö tulaj (nem jellemezném) csak tankolta, és olajat cserélt benne. 1 év alatt 30ezret beletekert mindenféle karbantartás nélkül. Ettöl függetlenül igy is ez a kis majom volt az egyik legjobb állapotu, a Debreceni kereskedésekben. Igaz rá is lett költve több, mint 100ezer, de ezzel kifogástalan lett.
Ketten vagyunk, és igy még pont jó a mérete. A hatalmas csomagtér (hátsó ülések) is kielégitö.
Nagyon a szivünkhöz nött, de azért van amit soha nem lehet megszokni. Ilyen az évente elrepedö B-oszlop (3 ajtós), és az,hogy ha sikerül valami nyekergö müanyagot némaságra itélni, 2nap mulva máshonnan törnek elö a zajok.
A tipikus "opelbetegségek" Öt is utólérték.
Lényeg,hogy ha odafigyel a tulaj a kis kedvencére, nagyon hálás, és nem fogja cserben hagyni.
Nem csak a "nagyokkal" lehet külföldre utazni...:O)
Hibalista
- Vételkor:-teljes vezérlés csere, fékfelujitás, hengerfejtömités és szelepfedéltömités.
- Apro limlomok az utak minösége miatt(szilentek, gömfej)
Ide hordtam szervizbe
Egy (már barátom) opel szalonban dolgozó nagyon jó szakember.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 114000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra G | Következő autója? | Kipróbálok egy acélos svédet. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
