Tükörtojás
Szöveges ítélet
Annyit szeretnék előre leszögezni az alább elolvasott ítéletekkel kapcsolatban, hogy a Corsa B-ket alapvetően három osztályba sorolhatjuk: Német, Lengyel, Portugál gyártmány! Én egy eredeti német(Eisenach)-i gyártású szekeret vásároltam! A többi sajnos csak lejjebb van minőségben!5 évvel ezelőtt jutottam hozzá, ehhez a csodához! Mivel, ismerősömnek már volt ilyen, így tudtam, nagyon mellényúlni nem tudok! Mint később kiderült, valószínűleg életem legjobb, legmegbízhatóbb autója van a tulajdonomban! Ezzel nem azt akarom sejtetni, hogy nem lesz újabb autóm életemben, de az biztos, hogy jobb soha! Az autóról röviden annyit, hogy az elmúlt 5 évben egyszer nem hagyott az út szélén, rettentő tágas belülről és hátul még kényelmesebb, mint elöl! Fantasztikusan mozgékony, dinamikus, ha ki kell vele ugrani valahonnan! Igazából, mint egy gokart! jól manőverezhető, megfelelő visszajelzést ad az útról és legfőképpen elnyűhetetlen!
Nekem a szervó sem hiányzik belőle, így legalább, van némi fogalmam az út állapotáról! rengeteget megyek vele földúton és egy kormányösszekötő gömbfejen kívül semmit nem kellett cserélni a futóművén! Hozzá kell tennem, hogy 9 évesen került hozzám, most 14 éves! Ebben a korban rozsdát csak nyomokban találok rajt, pl: bal ajtó széle, csomagtér ajtó kilincs mellett! ezt a kevés rozsdát köszönhetjük a NÉMET autóipar (akkori) kiváló minőségének. Ugyanezt egy lengyel vagy portugál típustól ne várjuk el!
amit viszont már kétszer kellett javítani, az az önindító( D6RA - francia gyártmány -ennyi- )
járulékos javítások, természetesen előfordulnak, főleg az ő korában: kerékagycsapágy(hátra 2.000./db, előre 8.000.-/db) ezeket egyszer kellett cserélni, ha már ott vagyunk érdemes párban!
a két nagyobb szervizet, pedig alább írom, de azok nem az autó hibájából adódtak!!!!!!!!!
Ezen kívül csak tankolni kell bele.
Apropó tankolás: vegyes használat: 7.5-8 L/100km
hosszútáv megrakva: 5,5-6 L/100km
nagyon szeretem, negatívuma egyedül a kis motor, de hát valamit-valamiért!
Hibalista
- Rossz benzin miatt az üzemanyag szivattyú ( Bosch új: 25.000.-), rossz minőségű fagyállótól a motorblokk fagydugói. Utóbbi javításához le kellett venni a hengerfejet és ha már így alakult, tömítéscsere, köszörülés, egyebek, munkadíjjal 32.000.-
Ide hordtam szervizbe
ismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 58000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |