Pénznyel? benzinzabáló lomhaság
Szöveges ítélet
Amikor a barátn?m meglátta, beleszeretett, és Neki csak ? kellett.
De sajna nem láttunk bele, mert kív?lr?l ugyan szép volt, az utastere egyben volt, dehát... .
Azzal kezdtük, mint minden rendes használtautóvásárló, hogy szervíz, átnézettük, és lecseréltettük az olajat, szíjakat ... meg azt amit ilkyenkor szokás.
Ez fájt nekünk 35 ezerbe.
Na akkor az asszony birtokba vette, és használta. Na de jöttek a jelek, kb 1500 Km múlva. A kocsi dadogott alapjáraton, melegen pedig meg meg állt, és hideg motornál cs?rgött a vezétengely.
Na akkor szerel?.
Diagnózis: semmi komoly, csak gy?r?zni kell.
Ezt ? megtette 120 pénzért.
Na sebaj, mostmár biztosan jó a vas.
De újabb kb 1500 Km, és a kocsi beköpte a gyertyát, füstölt, és csak 2-3 henger ment alapjáraton.
Na ismét a szerel?.
Széttárta a kezét és mondta sajna motorgenerál, mert a múltkor nem vette észre,hogy oválisak a hengerek, valamilyen rendellenes kopástól.
Na most nem bíztunk meg benne, figyelemme kísértük a blokk összef?zését.
Na ez a mutatvány fájt nekünk 265E-be. De ebbe az összegben benne volt a katalizátor is, amit a motorból kiáramló olaj teletömött, meg a vezértengely felköszörülése.
Nyeltünk egy nagyot, és gondoltuk legalább van a motorra 1-év vagy 15E Km garancia.
Na a motor jó is lett ezekután, de a fogyasztása az horror volt, nert sajna télen vidéki viszonylatban bekapta a 9 litert.
Nyáron, melegben, már beérte 7, 7,5 literrel is. (Nekm egy Astra 1,6Si-m volt- és van is, ami beérte 1 literrel kevesebbel, ugyanazon körülmények és vezet? által.)
De menni viszont a 60 lóer?s aggregát nem nagyon akart. 120 felett fáradékonynak bizonyult, és így nem is bántottuk nagyon. Úgyis 2. autó volt, amit az asszony hajtott, neki pedig nem volt szempont.
A féltengely.
Egyszer karácsonykor - szenteste 11 órakor egy parkolóbol kifordulva kiesett a váltó fel?li részéb?l a féltengely. Hajtás megsz?nt, (eldifferált, a hinyos oldalra).
Mehettrünk haza az Astráért.
Kötél - szervíz.
35000 Ft másik féltengely a régi helyett, az autó ismét jó.
Nyár 35 fok árnyékban, telefonál a feleségem, a kulcs nem megy bele a gyujtáskapcsolóba.
Odaértem , 1-2 spricc olaj + 20 perc játék után belement a kulcs a zárba, és nagy nehezen el is lehetett fordítani. Gyujtáskapcsoló csere, kulcsra beállítás, ismét pénzkiadás, 25000 FT.
Ezek után viccelni nem volt lehet?sége többet, mert eladtuk.
Buktunk az ügyleten vagy 300 E Ft-t.
Ennek ellenére nem volt rossz, el lehetett férni benne 4 feln?ttnek.
A családban van sok opel, 4 db astra, 1 corsa, 1 kadett, és 1vectra, és egy calibra de ennyi szívás az összessel együtt sem volt, mint ezzel a döggel.
Hibalista
- A MOTOR, a féltengelyek, a szell?ztet?motor kapcsolója, katalizátor, gyujtáskapcsoló, kipufogódob, + a kopóalkatrészek
Ide hordtam szervizbe
A lány akkori cimével szemben, független m?hely.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 78000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Kadett 1.6d | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |