Német-Japán megbízhatóság
Szöveges ítélet
A barátnőm autója, melyett felváltva használtunk,télen nyáron ment, csak beültünk,indítottunk és 5 litert fogyasztott.
GSI sportbelső nagyon kényelmes,jó az oldaltartása.Az autó stabil,nagyobb sebességnél is ok.Autópályán 140-150 utazó kényelmesen.Soha nem hagyott ott minket útközben,nagyon megbízható konstrukció.
Az utolsó évben sorba jöttek elő a hibák, bár egyik sem komoly,csak zsebbenyúló.
Az autó német, de mivel ISUZU motor,minden motorikus és elektromos alkatrésze japán,nehezen beszerezhető bontottan és drága újonnan.
A motor különben egy precíz szerkezet,a vezérműszíj 120 ezret bírt/sajnos saját kár/úgy tudtuk időben volt cserélve,de nem..
A kuplung a végét járta eladáskor,egy új bowdennel fel lehetett javítani, már nem akartunk rá költeni/50 e/
Nyáron,vagy emelkedős autópálya szakaszon néha a vízhőfok a 90-95 C közelébe kúszott, de a szerelő azt mondta ez teljesen rendben van, nem is volt belőle gond.
Igazából csak azért adtuk el, mert 3 ajtós volt és kellet egy nagyobb.
Ha rendben leszervízeled nem lesz vele gond(8-10 e km/
Az árát elég jól tartja,bár az 1.5-ös előbb eladható.
Hiányzott belőle nagyon a szervókormány .
Hibalista
- generátor 22.000.-felujítva/mert japán/
- önindító 25.000.- felújítva
- 1 szélvédő+ beszerelés 25.000.-
- elektromos kontakt hiba,olajnyomás villogás 3.000.-
- vezérlés+szíj+szelepek 125.000.-
- akkumlátor 15.000.-
Ide hordtam szervizbe
Saját szaki+ elektromos helyi specialista
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | punto | Következő autója? | Renault Laguna |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |