A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (1993-2000)

Corsa 1.0 ECO 

Az ítélet értékelése
1,7(3 db)

Nagy rakás...

Szöveges ítélet

Nem én vettem az autót, hanem egy kollégám, fél évesen, márkakeresked?t?l Budapesten. Életét f?leg itt is élte le, talán ez is közrejátszott abban, hogy ennyire kivan...

Szóval kalandos élete volt, egyszer a lámpánál állva, hajnali háromkor beleszállt hátulról egy BMW. Meg is sz?nt a csomagtartója. Aztán a következ? kollégáé lett, ? elöl kétszer zúzta le, azt is kalandosan. Aztán hozzámkerült, belém is belémjöttek hátulról, bár ekkor nem kellett cserélni a komplett hátsó részt, de azért volt vele munka rendesen (huzatás, ilyesmik).

Szóval nem lesz a szívem csücske a Corsa. Els?sorban rettenetesen kényelmetlen, szerintem még az F Astránál is roszabb. A hátsó ülés maga a pokol, ugyanis csak úgy lehet egyenesen ülni, ha a lapockád nekiveted a fejtámlának. Deréktámaszról nem lehet beszélni, inkább olyan C alakban ül benne az ember, pedig nem vagyok valami nagydarab (176 cm).

A 973 ccm arra elég, amire. Nagypapásan lehet vele gurulni a városban, de ha nem taposod ki a szemét, akkor maradj a küls? sávban. Én beül szoktam lenni, így aztán 10000km-enként egy liter olaj fogy a 3 literb?l. Országúton el?zni... Hát, eleinte kellett gy?jteni a bátorságot, de aztán megszoktam, hogy kell neki vagy 30 méter lendületgy?jtés. Ekkor még vissza lehet fékezni, ha mégse sikerül megfelel? "sebességkülönbségre" szert tenni.

Kormányzás. Teljes 4 fordulat jobbról balra, szervó nélkül. Emellett az úttartása kritikán aluli, az anyósülésen ül?k mindig rettegnek, hogy felborul az autó, pedig csak megyek a sor után... Még az els? tulaja is kétségbeesetten kapaszkodott, amikor ráfordultam az Erzsébet hídról a Hegyalja útra. Ennyire alulkormányzott autót én még életemben nem vezettem. Annyira tolja az orrát, hogy asszonynak sem kellett többet magyarázni, hogy mit jelent az alulkormányzottság... :))

A sebességváltója katasztrófa, bár sokat segített neki az el?z? sof?rje. Szerintem úgy fél centi vastag vasreszelék lehet az olajtekn?ben. Egyesbe gázfröccs nélkül csak reccsenve lehet betenni, ötödikbe minden harmadik reccsen, a Szentenderi úton rendszeresen kidobja sebességb?l, ha nagyobb bukkantó jön, stb.

Egyébként megbízható autó, engem még nem hagyott ott, csak az utólag beszerelt riasztó+központizár gajdult meg annyira, hogy ki kellett szedni bel?le a gyújtást elvev? relét, mert egy id? után mar 20 métert sem tudott megtenni, mert állandóan leállította a motort. Mindez a Váci úton. Király volt.

Komolyabb bajai azért voltak, ha nem is sok: Az el?z? használónal jelentkezett, hogy alkalmanként csak úgy leállt a motor (Ez nem a riasztó volt...), és csak pár perc múlva lehetett újra elindítani. Fél évig járt vele a márkaszervizbe, mire kiderült, hogy a f?tengelyen van egy jeladó, ami a komputernek továbbítja a fordulatszámát. Na ez a jeladó néha elfelejtett adni. Ekkor a komputer azt gondolta, hogy ha a f?tengely nem forog, akkor nem kell gyújtás se...

A másik velem esett, meg. Mindenféle el?jel nélkül elkezdte, hogy ha alacsony fordulaton kövér gázt adtam, akkor mintha elment volna egy henger, és kb 500 ccm-nek megfelel? "teljesítményt" adott le, noha mind a három :) henger járt. A szervizben kiderült, hogy elrepedt valami a leöml? cs? után, és azt, meg a lambda szondát kell cserélni, persze 5-6 nap mire megjön. 80000 Ft.

Más komolyabb hibája nincsen.

Összefoglalóan egyáltalán nem szerethet?, kényelmetlen, de gurul, és kiszolgál. Az árát nem érte meg, mert ilyen autóból, úgy általában az Opelb?l Dunát lehet rekeszteni. Ezt már le kell használni, amíg megy.

Hibalista

- F?tengely jeladó, elrepedt leöml? utáni cs?. Gyakran kiégnek az ég?k, talán a rázós budapesti utak miatt.

Ide hordtam szervizbe

Nagy Lajos király úti Opel márkaszerviz. A hozzáállásról annyit, hogy utángyártott kipufogót tettek föl, persze nem rávalót, és ezek után hogy ráférjen, összehegesztették. Azóta is veri az autó alját, ha elrontom indulásnál a kuplungolást.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (1) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 147000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Aleko Következő autója? Ford mondeo
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 1993 (2000 - 2000)

További ítéletek (265 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)