A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (1993-2000)

Corsa 1,4 Swing (60 LE) 3 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható városi autó

Szöveges ítélet

Alapvetően megbízható, jó városi autó, de két - három személlyel hosszabb utakra is kiváló.
Fogyasztása csak városi használatban: télen 8l, nyáron 7l; országúton: 6.5l.
Nem egy versenyautó, de autópályán 130-140 km/h -val tartósan lehet autózni anélkül, hogy széttaposnánk.
Városban hamar fel lehet kapcsolni 5-ösbe, mivel alacsony fordulaton is jól húz.

Korának köszönhetően kissebb rohadás megjelent az ajtó sarkán, a motorháztető sarkán (ez sérült volt), és a sárvédő lemez szélein.

Nincs benne légkondi, hátsó ülés fejtámla. A Swing felszereltségbe viszont beletartozik a gyári központi zár, és elektromos ablakemelő elől.

Előtte Zastavám volt, így ez egy minőségi ugrás volt. Az alkatrészárak nem sokkal drágábbak, mint a Zastavához voltak, mivel vannak jó minőségű utángyártottak is. A szerelési költség ugyan annyi, ha nem márkaszervízbe viszi az ember.

A felsorolt hibák ellenére mindig saját lábán ment el a szervizig, még a rossz termosztáttal is levitt Budapestről Egerbe, csak fűtenem kellett, és kétszer megállnom pár percre, ne hogy felforrjon a víz.

Hibalista

- A kopó alkatrészeken kívül (lengés csillapító, vezérmű szíj gyertya, olaj, ...):
-
- - tömítés csere a motor fedélnél és vátltó rudazatnál vásárlás után (pár ezer forintos tétel volt)
- - külső hőmérséklet érzékelő csere (hibásan vettem),
- - 1 db műszerfal világítás izzó csere
- - 115 000 km-nél hátsó és középső kipufogó dob csere (30 eFt)
- - hengerfej tömítés csere 130 000 - 140 000 km - nél (20 25 eFt)
- - hűtő csere 140 000 km-nél, mivel elrepedt a kivezető csonk, és nem lehetett javítani, mert műanyag. (17 eFt + 3 eFt munkadíj),
- - Főtengely és főtengely csapágy csere 150 000 km-nél. A tengelyt azért kellett cserélni, mivel a csapágy hiba miatt deformálódott. (főtengely bontóból 20 eFt + csapágy garnitúra 5 eFt körül)
- - termosztát csere 155 000 km-nél
- - generátor és öninditó javítás (,azaz csere felújítottra) 162 000 km-nél (60 eFT)
- - Mostanra az összes izzó kiégett a középső konzolon.

Ide hordtam szervizbe

OPEL szerelő szerelte maszek alapon, így elfogadható volt a munka ára, és minősége.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 105000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? GTL 55 Következő autója? Opel ASTRA G CARAVAN 2.0 TDI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 1993 (2000 - 2000)

További ítéletek (265 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)