Kukatec-a német precizitás hanyatlása-
Szöveges ítélet
Csak a formája miatt nem utálom teljes szívemből ezt a kis sz**t.
Pofás kaszni, futómű kemény és itt vége.
A 90 pacitól nem kellett félnem nem vad jószágok inkább megfáradt, döglött gebék. A jármű fapad. Így túl sok minden nem is tud elromlani.1-Jó a külső hőmérő és óra de az is extra!!!. :-)
Fulladozások leállások.
EGR-pucolások cserélgetések.
Majd rádöbbenés a hiba csak okozat.
Szelepszár szimering,tömitések,gyűrűk csere.
A kocsi csak 2000-4000 között húz alatta dögött,
Felette traktor.Egy régi szétsrapált dízel teher hangon köhög.
Agyrém és ez egy pörgős 16 szelepes gép. Szutyok Japán koppintás.
Kb.30 évvel ezelőtt volt egy honda /volt kép is róla itt a totálcar-ban/ fordulatszámmérő
11-ezerig órázva!!!Lehet hogy az a kis szappantartó 60 sárga csikóval 4 literből megalázná
az egész német ipart./a francia és olaszt azért nem mert nincs mit/
Mellesleg a fogyasztás 1 emberrel /nem dugóban!!!/ 8 lityó körüli de télen lenyelheti a 8.5-et is.Ha ha
Hibalista
- -EGR-szelep
- -Szelepszár szimering
-
Ide hordtam szervizbe
Ismerős
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 95 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ascona | Következő autója? | Honda,Mitsubishi -Japó!!!!- |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |