Kis hamis a nagy kutyák ellen
Szöveges ítélet
Egyszerűen iszonyú, ahogy megy. Haveromékkal mentünk bulizni 4en és egy 1.9 TDI passatot el kezdtem űzni vele. Mit ne mondjak egy lépést nem tudott elmenni tőlünk pedig 4en voltunk jelzem, és a passat nyomta a kormot, mint az őrült és még valami, a passat kb 2004es évjárat volt. Kielőztem és átnéztem, komolyan mondom ledöbbentem! 2en ültek a passatba! Ennél nagyobb elismerés nem is kellett az autónak.Bükkábrányból mentem Nyékládházára és kipadlóztam a kecskét, hogy mit bír. 200as ki lett fektetve és egy gyorsasági motoros ment előttem. Vicces volt, mert csak annyit láttam, hogy csóri ember nem hitte el, hogy egy corsa tartja a tempót vele. :D Jó utána megunt és ellépett,de azért előtte szorgalmasan pislákolt,hogy mi a fene, egy corsa??? De rájöttem én, hogy miért megy ennyire a gép. Kb 20000km vezetése után hengerfejes lett. A szerelő kérdezte, hogy nem piszkáltam én ezt házilag? Mondom: én nem! Mondta, hogy a hengerfej már házilag meglett síkolva, mert tiszta karc volt a teteje. Előtte egy fiatal srácé volt csak nem bírta fizetni a hitelt ezért adta el. Össze is volt törve, mert a motorháztető szélénél látni, hogy újra lett fújva és egy GSI corsa lökös volt az elején, ami aranyszínű volt előtte, de piros az autó :S Szóval két síkolás után a kisebb robbanótérrel illő is, hogy menjen, mint az atomvillanás! Azóta is hajtom hasonló képpen és nem ment még tönkre, csak az volt a baj a hengerfejnél is, hogy először szarul lett síkolva és ezért lett újra hengerfejes.Azóta mentem vele németországba is 180km/h-nál evett 8at szóval nem egy benzin temető. 1 baj van, hogy az első sárvédőívnél rozsdálni kezdett, pupujkásodik a festék. Kipufogóját kellett cserélni még középen és hátul dob csere volt. Kanyarba kicsit ingatag, ráférne egy ültetés meg egy gázos gátló csere, de a motorja az valami istentelen jó! Haverom 525 tds E34 BMW-je mögött mentem egy lámpánál megálltunk, gyorsultunk. Nem hitte el, hogy nem maradok le...185 környékén kezdtem lemaradni, de ott se volt sok a különbség! A kipufogóra nagyon érzékeny a lamdaszondája még mielőtt elfelejtem. Amikor szétégett a hátsó dob hallottam, hogy zörög benne valami, de nem foglalkoztam vele mondom jó még az majd lecserélem róla. Telenyomtam a tankot és kb 280 km után kitankolt!!! Mondom gyaaaaahhhh....45 literes tanknál több, mint 16 liter ham ham... nem semmi! úgyhogy, akinek ebben az autóban szétmegy a kipufogó csináltassa meg, mert a lamdaszonda nagyon érzékeny és tolja a cuccost a motorba ha nem tökéletes a kipufogó. Amilyen kicsi úgy harap! Egyszerűen jó!
Hibalista
- Hidro tőke(tisztítás), Hengerfej, kipufogó
Ide hordtam szervizbe
Orbán miskolc
Hengerfej
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Helybeli
kipufogó
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 58000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | AX :D vicc az az autó | Következő autója? | Honda, vagy BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |