Kis diesel gombóc
Szöveges ítélet
Az autót én nagyon szeretem. Ahoz képest hogy csak 1,5 TD 67LE viszonylag dinamikusan gyorsul akár ötödikben is 1700-as fordulatszám fölött. Akár 140-es utazósebességet is lehet vele tartani, bár ilyenkor már igen hangos. A lengéscsillapítókat fogom kicserélni(a pesti utak miatt). A fékkel voltak problémák főleg melegben. Égett szag jött be a szellőzőn. Az volt a gond hogy egy minimálisan fogott a fék és hosszabb úton felforrósodott. Azóta egyszer szét lett szedve azóta nem vettük észre(gyanunk szerint a vákumos fékrásegítővel volt a baj). A motorjával nem volt semmi baj -15 fokban is pöccre indul. Véleményem szerint legfőbb előnye a megbízhatósága és alacsony fenntartási költségei. A motor elég hangosan kerreg főleg hidegen de engem nem zavar túlságosan. Az a lényeg hogy ez a kis corsa 11 évesen is elvisz a világ végére.
Hibalista
- fék, A hátsó ajtó központi zárja elromlott, olajteknő kilyukadt( Valószínűleg gyárihibás volt egy hegesztésnyom látszott rajta)
Ide hordtam szervizbe
Szervízben mindössze két alkalommal volt a fék miatt.(Pálya auto BT.XVI ker.) Minden kötelező karbantartást én végeztem rajta.(olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő.) Ezek a műveletek házilag is egyszerűen elvégezhetőek rajta a cserealkatrészek viszonylag olcsók.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 4500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Escort 1,4i | Következő autója? | Nem adom el, sokkal többet ér mint amenyit kapnék érte. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |