Hálás vasparipa
Szöveges ítélet
Mikor megvettem az autót elég ütött-kopott volt, sok apróbb sérülés volt rajta, mert az előző tulajnak nem sok köze volt a parkoláshoz. Az első kellemes meglepetés akkor ért, amikor az első lökhárítót cseréltettem ki, mert a vártnál sokkal olcsóbb volt hozzá az alkatrész. Az indítás már nem ennyire kellemes, mert az Astránk ugyanilyen motorjához (1.4i) képest a masina valósággal üvölt a kis motortérbe. Sajnos a fogyasztás sem valami kedvező, ha pörgetem, ha nem, 7 liter alá semmi képpen sem megy, városban inkább 10 l környékén kalimpál, de ez betudható annak, hogy sokat megy hidegen. Kanyarokban, sineken eléggé sokat bizonytalankodik, billeg jobbra-balra, de ezt meg lehet szokni. A motor teljesítménye sem valami olimpiai, de ez nem is sportautónak készült. Számomra a legfontosabb, hogy nagyon-nagyon megbízható, még semmi sem romlott el benne, igaz az elő tulaj (is) rendszeresen szervizelte. Az ilyen korú autóim ilyenkor már mind potyogni kezdtek, hullottak az alkatrészek, meg persze a szervízben felejtett tizesek is. Alkatrészt is könnyen kapni hozzá és ami a lényeg: olcsón. A belső tér meglehetősen retró, kő kemény műanyagokkal, de az nekem inkább bejön, mert így gond nélkül tudok pakolni, semmit sem karcolok össze. Elől sok a hely, de hátul semmi képpen sem utaznék. A csomagtartót megfelelőnek tartom. Szerintem az utolsó vasból készült autók eggyike...
Hibalista
- Eddig még semmi nem romlott el, gyertya lett cserélve stb.
Ide hordtam szervizbe
"Maszekhoz" viszem, mert a szervízekben legtöbbször óraállás alapján történik a számla kiállítás, nem pedig az elvégzett munka szerint.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 115000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Volvo? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |