A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (1993-2000)

Corsa 1.4 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Gömb

Szöveges ítélet

Sziasztok!

Először is szeretném ha tudnátok, hogy én alapból egy olyan ember vagyok aki szereti az autókat. Anno volt egy 1300-as bogaram, és kellett valami ami nem eszik annyit, és megy is, na meg átmegy a következő forgalmin:). Így esett a választás a corsára. Ismerőstöl volt, aki ráadásul autókereskedésben dolgozott még akkor amikor ezt vette. Ehhez képest az autó rommá volt törve, persze viszonylag jól kijavították, és így került hozzám. Amikor megvettem 150 000-et kellett kb. rákölteni, mert lyukas volt a hűtő, és csak valami gagyi cuccal volt betömve, meg voltak még aprócska bajai.
Mostanában olyan napi 50km-ert járok a kocsival, van amikor kevesebbet van amikor többet. Összességében a motorja elég gyengus, bár jól bírja. Ez még 1.4-es központi injektoros 60 lovas, meg 100valahány nm. Amit szeretek a motorjában, az pont az, h nem 16v-es, hanem csak 8v. Alacsony fordulaton is leadja a nyomatékot, és ezért nem kell pörgetni emelkedőn se. Igaz a vezérmű tengely nem szabályzott, szal amennyire nyomod neki annyira megy. autópályán egyáltalán nem használom, az már szerintem kínzás, mert akkor kb. majdnem 4000-et pörög. Egyébként 90-nél pörög 2000-et, azt szereti, és úgy még viszonylag suzukisan el lehet járni (5-6lityóval). Amúgy 6000-nél tilt:) és viszonylag elnyűhetetlen a mocija.

A futóműve se nem túl jó se nem rossz, ha gyorsan veszek vele kanyart, azért hajlamos zörögni picit, és esetleg csúszik is, de nem annyira billegős mint mondjuk egy régi swift. Elnézést előre is a suzukisoktól, csak anno swift volt a háznál, meg most van egy G astra is, ezért csak ezek a viszonyítási alapjaim. Persze a G astra messze jobb, ezért ahhoz nem nagyon fogok viszonyítani:)

Belsője elég ergonomikus, minden ott van ahol kell lennie. Ez még kormányszervó nélküli, de nem olyan nehéz mint egy hasonló korú ibiza (jah azt is próbáltam). Szal nem kell izgulni senki nem fog bicepszesedni aki ilyet vesz, mert a kormány áttételezése is pont el van találva. Gyári car300-as blaupunkt rádió van benne, ami eléggé jól szól.
Az ülések rövid távon kényelmesek, mondjuk olyan 100km-ig. Lehet csak az enyém van kiülve, de nekem puhák, és ha sokat megyek egyfolytában elkezd fájni a hátam. Persze erre van ócsó megoldás, meg kell állni pihenni.
A műanyagok elég szürkék, de álljunk meg egy pillanatra! Miért van az, h mindenütt ezt ócsárolják? Szürke kopogós műanyagok, na és? Miért milyennek kellene lennie? Miért jó az egyáltalán ha puha? Nekem addig nincs bajom a belső műanyagokkal amíg nem kezdenek el zörögni, márpedig ebben nem zörögnek, és nincs is igényem rá, hogy ha az anyós helyén a pultra hajtom a fejem olyan pihe puha legyen mint otthon a párna.
Jah azt majdnem lehagytam, h 190-cm és 93kg vagyok, és elférek benne kényelmesen.

Kívülről nekem nagyon bejön a lekerekített formák miatt, egyszerűen tetszik ez a kis gömb. Mondjuk nekem alapból tetszenek a gömbölyű formák:)

Néhány jótanács aki ilyet szeretne:
-nézesse meg előtte szerelővel, nehogy olyat vegyen mint én, h a halálból már egyszer visszahozták.
-próbálja ki, megfelel e igényeinek, nekem csak mindennapos használati eszköz A-tól B-ig, hétvégén néha C-ig.
-Legyen egy ismerős szerelője, aki nem lehúzós, mert használt kocsira költeni kell, legyen az opel vagy merci, akármi, tuti költeni kell rá!

Végezetül még annyit, hogy a kocsival nagyon meg vagyok elégedve! Ami hiányzik kicsit belőle az nyáron a klíma, és hozzá mondjuk egy 90lovas 1.4-es 16v-es moci (azért ,hogy elbírjon a
klímával). Ha tehettem volna én azért olyat vettem volna, amiben ezek vannak. Mondjuk ebben is van elektromos ablak ami automata, abban az időben ez nagy szó lehetett.

Hibalista

- Semmi csak a kopó dolgok:
- -fékbetétek, tárcsák
- -olaj ,szűrők

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 135000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Kafer (bogár) Következő autója? Honda Prelude
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 1993 (2000 - 2000)

További ítéletek (265 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)