Egy kis brutál álom!
Szöveges ítélet
Imádtam mint egy kis gokart gyári ültetés kemény futóm? recaro ülések sportkormány sportkipufogó..és mind a 109Le.
Porrá aláztam rengeteg nagyarcú nagyautóst. Aztán amikor a következ? piroslámpánál újra találkoztunk csendben átsomfordáltak a piroson. Egy igazi meglepetés autó végsebessége 210 óra szerint és elképeszt?en stabil.
Kanyarban mintha sinen ment volna.
Még mindig megvan de már nem használom naponta, kicsit rozsdásodik, már a motorja sem a régi,megöregedett, de egyszer még újraéled tudom és ismét együtt nyomjuk a városi versenyeket.
Hibalista
- Mikor megvettem 1000Km-en evett 1l olajat pedig kompresszió gyári értéken nyomásveszteség 3%!!!!!!!!!
- Elképeszt? és mégis ette az olajat. Szóval gyorsan egy motorgenerál kb 130ezerb?l megállt, haverok opel márkaszervízben dolgoztak:)
- Utána istenkirály, ja van még egy érdekes dolog a C16XE-n m?anyag a szívócs? és olyan hangja van mintha a hidrotökék csattognának, borzalmas.
- Féktárcsák kb 2 garnitúra fékbetétet bírnak ki, egy textar betét max 15000km.
- Ezeken kívül semmit nem kellett csinálni csak tankolni
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 89000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601S | Következő autója? | Peugeot 206 CC |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |