X-Akta után Biztos Pont
Szöveges ítélet
50e körül kezdtem el vezetni a 3 ajtós szürkeséget. Hátratolt üléspozícióval szerintem bárki kényelmesen elfér az én 184 centimhez képest. Szervó ebben nincs, de ez nem okoz gondot hölgyeknek sem. Az egyetlen bajom, hogy nincs kormányállítási lehetőség és hátradöntött helyzetben szeretek vezetni, így nem érem el a kormányt. Sebaj, ennyit megbocsájtok neki a megbízhatósága végett. Ha itt tartunk, a szokásos kopó alkatrészeken kívül csak a hátsó dob elrohadását említeném ami lényegében az én hibám mert nem kezeltem időben. Valódi probléma egy bizonyos X-Aktás ügy volt amire a bizonyos szervízben sem találtak megoldást. Kicserélték a lambda szondát amit a számítógép hibának jelzett és talán állítottak valamit az alapjáraton. 2-3 napig jó volt, majd újra jelentkezett a lámpánál való megtorpanás, de egyébként minden fokozatban. Majd később a motorlámpa is kigyulladt 70 fölött, ilyenkor vissza kellett venni a gázból és rögtön jobb lett. Tudomásom szerint ez típushiba. Ezt az én esetemben orvosolta egy légtömegmérő és egy üzemanyagszűrő csere. Másnap visszakaptam az autót és fülig érő mosollyal majdnem felakadtam az első fára. Azóta nincs bajom vele. Ezen kívül nagyobb gond még az ékszíjfeszítő görgő volt, ami gyári műanyag háza létére cafatokra hullott (80ekm). Most élte meg a 100e km-t, most kell majd lengéscsillapítókat cserélni. A vezérműlánc továbbra is szuperál. Olajat nem eszik, pedig évek óta szivárgott az olaj a főtengely szimmering felől, de az olajszint mindig állandó volt. Fogyasztásról annyit, hogy autópályán 4,5-5 liter, városban 7-8 lityó.
Férfi létemre nem tudtam igazán megbarátkozni formájával, de nagyon hozzám nőtt, mert mindig elvitt a melóba. Jó alternatíva lehet alacsony ára és megbízhatósága miatt a hasonló árú Stiftek mellett. Ja és még valami. Nem tudom számít-e, de ledöntött hátsó ülésekkel dobozukban!, keresztben patentra befért egy mosógép és egy mosogatógép lezárt csomagtérajtóval. Ez azért szerintem nem semmi.
Üdv.
Zs
Hibalista
- sorrendben: lambda szonda, légtömegmérő, ékszíjfeszítő görgő
Ide hordtam szervizbe
csepeli Tescoval majdnem szembeni "kék szervíz" - totál gáz
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
halásztelkiek szinte makulátlanok - Ferencek előnyben
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | 146, For Four, Astra |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |