Barátnőm kedvence - én is szeretem
Szöveges ítélet
Nem régóta van nálunk a kis gép, alig négy hónapja. Céges autóként használták, több, mint 300 000 km volt benne, mikor megvettük (nagyon olcsón). Tartottunk is tőle rendesen, azt hittük, kell rá költeni vagy 200 rugót, de egy alapos takarításon és némi apróságon kívül jóformán nem ment pénz csak a tankba. MERT enni azt szeret, de nagyon. Úgy tűnik, hogy megbízható, kényelmes rossz utakon kicsit zajos, zörgős. Teljesítménye elég a közlekedésre, bár nem egy táltos. Összességében nagyon elégedettek vagyunk vele, most visszük majd átvizsgálásra, ill. vizsgáztatni - remélem, nem kell sokat költeni rá.
Úgy gondolom, hogy jelenlegi állapotának kulcsa - még a korábbi igen eröltetett használat mellett is - a folyamatos szerviz és karbantartás. Lehet benne sok km, lehet, hogy törték, hajtották, de mindig karban is tartották rendszeresen. Így egy relatíve jó állpotú autót selejteztek le, de ez majd több idő után dől el igazán.
Ajánlom másoknak is, akik hajlandók egy kis kompromisszumra. A kocsi barátságos, szerethető, praktikus megoldásokkal (pl. osztottan dönthető hátsó ülések, térképtartó nyílás a kesztyűtartó ajtajában - ezt valamelyik Totalcar-os újságíró az egekig magasztalta az egyik új kocsiban; pedig ez nem forradalmi újítás, már 10 évvel ezelőtt is volt!)
Összegezve: nekünk bejön!
Hibalista
- Nem sok gond volt vele eddig!
Ide hordtam szervizbe
Ismerős helyi szerelő, rendes fazon, nem húz le.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | paszz, egyhamar nem lesz csere |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |