A megbízható társ
Szöveges ítélet
Igazából három hónapja vettem és ezalatt tettem bele a 10e kilométert. Ez az első autóm. Nem véletlenül esett rá a választásom. Olcsó, keveset fogyaszt és a fenntartási költségek sem magasak. Persze nem egy versenyautó, de megállja a helyét az utakon. Az utazótempó úgy 100-105 km/h. Ha gyorsabban megyek vele azt is bírja, de a futómű és a motorhang valamint a szélzaj is erősödik. Összefoglalva mondhatnám azt, hogy keveset eszik de legalább nem megy. Azért ha felpörgeted néha meglepő dolgokra képes. Nem egyszer mentem bele négy öt autós előzésbe. Na ezt nyomatékból nem lehet megoldani. Ha előzésre kerül a sor egy gang vissza. Úgy viszont megy. A futómű stabil a kanyarokat megbízhatóan veszi. A hátulját hajlamos nagyobb tempónál kitolni a keményebb kanyarokban. De hát csak nekem mániám a hegyirally:-). A negyedik és ötödik sebességfokozat hosszú, durván 70-80 km/h intervallumban mozog (negyedik:45-120; ötödik: 60-145). A belső tér meglepően nagy. Ez tényleg KisNagy....Jól pakolható a csomagtartó is. Ha nem az utak királya akar lenni az ember akkor tökéletes, megbízható társ.
Hibalista
- Féktárcsát és betéteket kellet elől cserélni benne. Valószínűleg még a gyári cucc volt. A vátóolaj is eredeti lehetett...
- A kettő együtt 23 ezer pénz. Olajat cseréltem benne. egy olajszűrő 1000 Ft alatt van. A levegőszűrő meg kb.1500 ha jól emlékszem. A bal oldali visszapillantó le volt törve. A komplett tükör cseréje 3500
- Ft volt (igaz valami utángyártott, de attól még tükör).
Ide hordtam szervizbe
Kiskunlacháza. A régi 51-es mellet.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 168000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Seat Leon vagy Opel Corsa, Astra, Vectra |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |