300.000 km felé haladva...
Szöveges ítélet
Családi közös használatban alkalmazott, majd anyámtól megörökölt, sokat futott, de még mindig egy igazán megbízható autó...
A különlegessége, hogy 2 méteres testmagasságom ellenére kényelmesebben ülök benne, mint egy hasonló évjáratú "F" astrában.
Teljesítmény :) : Ez egy eléggé gyenge pontja, fogalmazzunk csak finoman úgy, hogy koránsem nevezhető telivér versenylónak, inkább kitartása miatt maradjunk egy igáslónál...
Összegezve: Aki egy fenntartásában olcsó autót szeretne, amivel nem egy-két évre rendezkedik be, azoknak sok szeretettel ajánlom, engem személy szerint egyszer hagyott az útszélén, amikor kitankoltam abban a hitben élve, hogy elérem még a benzinkutat, de sajnos nem... de olyanra soha nem volt példa, hogy motorikus hibából adódóan stoppolásra keljen adnom a fejemet!
A cserélt alkatrészek listája a futott kilométerhez képest kurta, igazából a négy lengéscsillapító cseréjének szükségességét inkább a jó magyar utak számlájára írnám...
Meleg szívvel ajánlom mindenkinek!
Hibalista
- Eddig ráköltött összegek, megközelítőleg:
-
- Olajcserék: (ált) 10.000 ft (szűrő + olaj)
- Szelepdekli tömítés csere: 1000 ft
- Termosztát csere: 3000 ft
- Vezérműszíj + tűgörgő + vízpumpa csere: kb 20.000 ft
- 4 db lengéscsillapító csere: 80.000 ft
- kuplungtárcsa csere: 10.000 ft
- Katalizátor csere: 14.000 ft
- Komplett fékgarnítúra: kb 30.000 ft
-
- ezek voltak a fontosabb javítások
Ide hordtam szervizbe
Maszek szerelő (Miskolc)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 165000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |