1.0 Hozzánk nőtt! De nagyon!
Szöveges ítélet
2000-ben vettük, kicsi 1000 köbcm-es, 3 hengeres motorral. 5 ajtós, 900kg autó. Hát, nem egy erőgép, de mindenesetre ez lesz a jövő autója.-Mert nagyon gazdaságos!!!!
Adatok:
Éves bitztositás: B10-ben= 11800 Ft/2007-ben
Fogyasztása: Városi:5.5-6.5-ig
Országúti: 4.7-5.5
Vegyes: nyáron 5.5 télen: max 7 l.+kergetve, jó driftelni vele, mert első lehajtás = könnyű megfogni a fáktól.
Menetteljesítmény:-nem húz az 1000-es mocival, de 5-en vagyunk a családba és mindenre használjuk.
-Egyébként sokan sza*ják ezeket a kis autókat(audi-sok, meg akinek nagy moci van az autójában), de mondok én 2 adatot: 140km/h-nél eszik 5szem-el 6.5 l és 160 km/h-nál ami a vége 7 l .Na ezt döntsék meg.(és ez benzin, nem dízel)
-előzésnél vigyázni kell!! Ha 60-70-ről előzünk, akkor 3.-ból jó, egészen 110-ig. 4.-ben 80-90-ről 130-ig, de még itt is húz.
-Nyomatékossága: "kicsi pörgős motor", alacsony fordulatról nem húz, de ha pörgeti az ember megered az ereje.(De senki se várjon csodákat:-Ja egyébként elfelejtik az autógyártók közölni a nagy teljesítmény hajszában, hogy minél nagyobb az autó teljesítménye-azt csak is csak az üzemanyagból nyerheti ki = "nagy telj.=többet eszik"+hatékonyság)
Kényelem:-(Német autó)-hátul sz-tem kényelmesebb, mint elől. Balcsira szoktunk járni és nagyon jól kijövünk vele.
Úttartás:-nagyon jó(de ez komoly), egy ekkora autóhoz képest. Marutink volt és háát a keleti autókkal össze sem lehet hasonlítani.
Kinek ajánlom:-PESTIEKNEK TILOS és nagyvárosban élőknek, ez nem oda való, mert nem rakéta.DE
-Mindazoknak akik nyugodt vezetők és nem az autó teljesítménye számít hanem a fenntartás és a hosszú távon gondolkoznak autójuk használatában.
Hibalista
- +Légtömegmérő-(rosszalkodik, de már vagy 20e km is megtettünk így vele) következménye, hogy az autó megtorpan alapjárat feletti enyhe gáznyomásnál. Nekünk 2.-ban csinálja jobbára, de lusták vagyunk kicserélni.
- +2 szelepet ki kellet cserélni a vezérműlánccal együtt, mert az előző tulaj németországba járt ki vele 1,5 évig padló 160-nal és elkoptak.
- +Motortartó gumi az egyik elkopott és hangja volt-kicseréltük- azóta semmi baj. Az autó igazi német gyártás nem a kényelméről híres, de a viágból is kimegy és semmi komoly baj még nem volt vele. Egyszer sem hagyott még ott sehol. Nagyon Jó!
Ide hordtam szervizbe
Cask Ismerőshöz. Mást nem is ajánlok. Mert szinte minden autókereskedés szervízben van ismeretség! (és nem ajánlom)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Suzuki (de, nem ajánlom) | Következő autója? | Opel Astra, VW Golf |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |