Vadorzó!:)))
Szöveges ítélet
Először is,minden a nők miatt történt,pontosan 1 nő miatt.De köszönöm a jó Istennek,hogy így történt,különben most nem lenne a "kis" GSI.:))
Szóval muszáj volt autókat eladnom és rögtönöznöm egyet helyettük.Ekkor jött Ő!Vectra A 2.0 16v után ültem ebbe.Nem bántam meg.Igazi élményautó!!Olcsón vettem,ezért-tudtam a hibákat-kellett is költenem keveset(hibák lejjebb).De már a vételkor is éreztem az erőt,amire nem is számítottam(gyári98Le).Papíron nem hangzik soknak,de érzésre kb.150Le,mint a Vectram,sőt ezt erősebbnek érzem és ugyanúgy ezzel is alázok mindenkit!Pl.Swift II Gti(125Le),Corsa Gsi 16v,Clio sport,520i,525tds,Omega 2.5i,stb..sokan elvéreztek már:))180-nál is emelgeti az elejét és húz,km óra akadásig!A hibás alkatrészek cseréje óta csak megy,csak megy,és megy.Elnyűhetetlen!Kapja,amit egy "sportautónak" kell.Az Opel "SE" motor pedig erre lett kitalálva.Mint egy szerelőtől hallottam,"ezzel csak akkor lehet baj,ha NEM hajtják!!" Na,nem járok mindig padlógázzal,de ha úgy tartja kedvem előzök,padlózom:) Olajat nem fogyszt.Tényleg ez kell neki,ettől tér észhez.A motor-váltó(rövid áttételű) nagyon jól összehangolt.Alacsony (1500) fordulattól érezhetően húz tiltásig(6500),bármely sebességben.Ahol mások 2.-ban mennek egy kanyarban,dombnak felfelé,ott én akár 5.-ben is tudok gyorsulni.2.-ban meg gyűri az aszfaltot.Az 5. seb. 30-220-ig használható!!Futómű gyárilag is keményre hangolt,pattogós,minden gödröt,gyűrődést jelez.Kanyarban kiszámítható,jól viselkedik,de vigyázni kell,mert könnyű az autó,kellenek a széles,tapadós gumik!Nekem 195/45R15 van,ezzel még keményebb(sajnos).A teljesítményhez és sportos vezetési stílushoz a futómű-fékek kissé gyengének bizonyulnak,de eddig megállt mindig..ebben nagy segítség a hatalmas motorféke is!Sokszor A-ból B-be fék nélkül eljutok!Toronymerevítő nem árthat!Egy sperrdifit el tudnék képzelni rajta.A belső íven a kerék könnyen kipörög kanyarban,nagy gáznál.Bármilyen széles gumit könnyen elfüstöl.Fogyasztás??Nevetséges!Mértem már 4.8-at is,de 6.4-nél többet nem!Nálam általában 6-6.4-et eszik.Ez vegyes üzemben mért-város,országút,padlózások,180-190...szóval minden. Kényelem?Nekem bejön (187cm90kg)és akik eddig ültek,mind megdicsérték az üléseket.Nagyon jó az oldaltartása,pontosan tart és még nem fáradtam el benne.Nekem kényelmes!Persze hátul szűkös a hely,és két kigyúrt ember is furcsán néz ki egymás mellett..:)Alkatrész beszerzéssel nem volt gondom...OPEL!!!!Olcsó!Szűken,röviden ennyi!A lényeg: elnyűhetetlen,igénytelen,megbízható,olcsó üzemeltetésű MEGLEPETÉSAUTÓ!!:) /a kép illusztráció!/
Hibalista
- Szelepszárszimmering,-nem volt muszály,de szelepeket is cseréltem-+új tömítés készlet.Külső kormány összekötő gömbfej,ACpumpa(20eFtsuzuki jó bele és nagyobb a nyomása is),generátor felújítás(22eFtmunkadíjjal).
Ide hordtam szervizbe
Zsolti,helyi szerelő...ügyes..ennyi.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vectra 2000 16 V | Következő autója? | Ezt már örökség lesz!De..Opel,Opel,Opel |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
