Régi, de megbízható és nagyon megy
Szöveges ítélet
Kissé árán felül jutottam hozzá, de ebben én hibáztam, mert annyira beleszerettem a kis pirosba, hogy nem néztem alaposan körbe az árakat tekintve. De azt mondom, így is megérte! Pláne, ha figyelembe vesszük, hogy faterom az egyik haverja ZASTAVA-ját akarta rámtukmálni... Ezen azóta röhögünk a párommal. Az autópályán sem kell szégyenkeznem miatta. Tudom; hihetetlen de 160 km/h-nál még messze az üveghang. A családi sebességrekordot 168 km/h-t a feleségem állította be a nászutunkról hazafelé jöttünkben, mondván: "ezt a szerencsétlent még megelözöm!" Mondhatnám, hogy széthajtjuk, de jól türi. A kompresszió még mind a 4 hengerben 14 bar. Szóval, nem egy versenyautó, de megbízhatóan müködik a napi hajtás és 3 éve (?) tartó csillag-garázs ellenére. Jut eszembe; a karosszériához ezidáig nem kellett nyúlni. A jobb elsö küszöb indult meg nemrég virágozni, de ezt hamarosan hárítjuk. :o))
Hibalista
- A hátsó kerékcsapágyakkal gyült meg a bajom, de kiderült, az elözö (nöi) tulaj gödröt fogott vele. A tengelycsonk cseréje óta (kb. 30e. km) semmi (kopkopkop). Ezen kívül csak a szelepfedéltömítést és a hátsó fékmunkahengereket kellett cserélni. Mindez alig tízezres tétel alkalmanként.
Ide hordtam szervizbe
Az utóbbi idöben a Pneu trade kft. tatai mühelyében kezelték, és maximálisan elégedett voltam a szolgáltatásaikkal.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 77500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 72325 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | KIA rio 1,5D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
