Ezüst villám
Szöveges ítélet
2006 jan. 3-án vettem át. Életem első saját pénzből vásárolt autója. Belül nagyon tágas, ezt a családdal és a melóval is ki tudom használni.
Fogyasztásával teljesen meg vagyok elégedve: 5,1-5,6 , és nem "nyugdijastempóban". Autópályán dinamikussan lehet vele utazni. Sokan panaszkodnak hogy zabálják az olajat, az enyém nem.
Télen egy kicsit hüvös van az első 8-10 km megtételéig, mert nehezen melegszik.
Beleraktam a tempomatot és a GID kijelzőt. Sajna még a fogyasztást nem méri pedig fel van programozva (igaz egy vezetéket nem tudok hova kötni, mert Y13DT motor vezérlőegységén nincs ilyen lehetőség, bármilyen segítség jól jönne)
Az első lámpáit lecseréltem ledes nappali fénnyel ellátott lámpára (jobban világít a H1 mint a H7)
2 DIN-es androidos fejegységet kapott a 15. szülinapjára.
A hibalistán kívül a szervizelés (olaj, szűrő stb) és az üzemeltetés ami rá lett, rá van költve
A tolóajtó sínjeit újra kellett festeni 6 éves korában, ez szerintem a gyerekbetegsége...
Már 15-16 éve hajtom. Azóta sincs semmi baj vele, a hibalistán kívül. Nem zörög, nem csörög. Nem robbant le soha. Egyszer hagyott cserben, amikor a tankba alig maradt üzemanyag, és kicsit ledermedt a -22 fokban. Mire a kolléga az autómentőven bevitte a szervízbe, már el is indult. Azóta ha Szibéria van itthon: prémium üzemanyag
5.1-5.6 literes fogyasztást produkált
Egy nagyon praktikus családi-"teher" autó.
Az árát megérte, sőt behozta
Hibalista
- -jobb oldali hangszóró csere
- -kilyukadt az ablakmosótartály és a gumicső között lévő kis bizbaz (kivettem belőle, mert nem kell)
- -a hátsó fékek gyenge fékezéskor "csöszmitölő" hangot adtak, de gariba megcsinálták,
- -aksicsere, önindítócsere garanciaidőn belül
- -stabilizálókarok cseréje 60 ezer km-nél
- - 65000 kmnél a turbó egyik csavarja elveszett és kifújt... megoldottam :)
- -első féktárcsa és betét csere kb. 50 ezrenként (52000 km-nél, 112000 km-nél, 175000 km-nél)
- -akksicsere 100000 km-nél
- -kutyacsont csere 112000 km-nél
- -kormányösszekötő gömbfejek cseréje 113000 km-nél
- -kutyacsont csere 150000 km-nél és utána 175000 km-nél
- -hátsó lengéscsillapító csere 180000 km-nél
- -kitámasztó és kormányösszekötő gombfej csere 180000 km-nél
- - lassan elment a víz 180000 nél hátul egy kb 15 cm-es cső lyukadt ki
- -kettőstömegű csere 195000 km-nél
- -lengőkar szilent csere 195000 km-nél
- -nagynyomású szivattyú javítása 195000 km-nél
Ide hordtam szervizbe
Kiss-Gerencsér Autóház
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
TSA Autószervíz KFT
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 197500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Favorit 1.3 LX | Következő autója? | Tetszik az új Combo Life de nincs rá pénzem |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |