A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Combo Tour (2001)

Combo Tour 1,3 CDTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ekkora motorral? Miért??

Szöveges ítélet

A b vectrámat cseréltem le erre a combo-ra. Nem bántam meg, bár egyes dolgok még hiányoznak a régi kocsiból (2l-es motor, automata váltó...)
Egészen áron alul vettem, de vásárlás után volt mit javítani rajta (szerencsére olcsón tudtam gyári dolgokat beletolni, így 2év gari lett sok mindenre és árban még mindig a piac alatt maradt az autó). A kasztnija tökéletes, rozsda nincs, egyben van mint mikor kijött a gyárból.
Az olajszint nem hogy csökkent, emelkedett, mint kiderült ez a magasnyomású szivattyú kopásának a jele (gázolajat enged az olajba). Felújították.
A turbó már kopott volt, végét járta, azt is cserélték.
Veszettül kormolt, ingadozott sokszor az alapjárat, mint kiderült az egr szelep akadt be, így ez is cserélve lett. Most már csak akkor küld egy kis füstöt ha tövig nyomom, egyébként teljesen jó.
A gyári hifi elég rondán szólt, így ezt is cseréltem egy normálisra, most már élvezhető a zene a kocsiban.
Az ülései rövidtávon elmennek, node mire leértem vele horvátba kitört a nyakam. Mindenképp venni kell hozzá egy nyaktámasztó párnát hosszú útra! Vagy egy koreai masszőrt dobjunk be hátra... :)
Tempomatot nagyon könnyű volt beletetetni, egy új kar, egy kábel behúzása és felprogramozás után márt ment is a gyári tempomat. Frenetikus. Bár minden ilyen könnyű és olcsó lenne.

Nem különösen értem miért dicséri mindenki ezt a kis motort itt a népítéleten. Bár városban tökéletes, mindenre alkalmas, node 110 felett már nem olyan szép a világ. 110-nél 3000-ret pörög, 130-nál 3500-at. A fogyasztás is szépen nő, autópályán többet eszik mint városban... 110 fölött hangos is (főleg a szélzaj) és dinamikája már nem is marad, előzni, gyorsítani nem is lehet (bezzeg a vectra 130-tól még szépen tolta magát 200-ig..). Végül is elér a céljához, de hosszútávra szerintem nem alkalmas modell. A hűtője is alul méretezett, ha megpakolva mész vele autópályán nyugodtan felmegy 110fokra is (mutatón persze csak 95-öt mer kiírni...). Szervizben azt mondták ez még normális...

Városban 5,5 körül fogyaszt, autópályán 6-6,5-öt.

Ami viszont nagyon tetszik az autóban, az a hatalmas szélvédő. Látom az eget, a tájat, kész élmény vele kocsikázni. Mindez nem mondható el az A oszlopról, ami szinte mindent kitakar kanyarodáskor...
Hátul rengeteg hely van benne, tökig hátratolt első ülésnél is hatalmas lábtér marad hátul. Csomagtartó is nagy, jól pakolható autó.
Hiányolom a tároló reteszeket (francia konkurenciáéban annyi de annyi praktikus tároló volt itt meg egy sem). Ülés alatt annyi hely van, ládáért kiált...
A konkurenciához képest tökéletesen van összeszerelve (pl. berlingoban a kesztyűtartó gyárilag egy hulladék..) teljesen jól néz ki minden, egyedül a teljes plüss ajtókárpit hiányzik és hogy nem esik kézre az ablaktekerő gombja.

Olajat nem eszik, de mondjuk ezek a cdti motorok fiat motorok, nem a jóöreg GM olajtemetők :)

Összességében jó kocsi, lehet szeretni, ami hibája volt az minden CR diesel kocsinál előjöhet ennyi km-nél, így ezzel számolni lehet... De inkább 1,7-est válasszunk (sajnos amikor én vettem nagyon gyér volt a kínálat, nem volt akkora motorból szép darab:( )

Hibalista

- - Turbótöltő (pontosabban még ment, de már a végét járta) - - Magasnyomású szivattyú (már beengedte a gázolajat a rendszerbe, így emelkedett az olajszint) - - EGR - kormolásból észrevehető a hibája... - - Belső kormányösszekötő rúd

Ide hordtam szervizbe

Opel szakszervíz Esztergom

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 238000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Vectra B Következő autója? Még nem tudom, de min. 1.7-es :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Combo Tour 2001

További ítéletek (29 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)