Ár arány értékben verhetetlen
Szöveges ítélet
Előző autóm is egy Opel Combo volt, két generációval ezelőtti.
És és föld a kettő között a különbség. Sokkal csendesebb, puhább, szebb, minőségibb. Ár arány értékben a piacon nincs igazán alternatívája. Ebből a full extra annyi mint egy Caddy fapad. Pedig a Caddy nem tud semmiben sem többet.
Közel fullos kivitelű (hud intelligrip és adaptív nincs benne, utóbbi fáj a legjobban de ezért nem érte volna meg 4-6 hónapot várni nem készleten lévő kocsira...)
Összeszerelés minősége nem rossz, de nem is kiváló. Itt ott van kis rés, nincs minden maradéktalanul a helyén de így sem zörög, egyben van.
A gyári hifi minden várakozást alul múlt, 2018-ban ez a szint vállalhatatlan, még ebben a kategóriában is. Azóta ki lett cserélve a teljes hifirendszer profira, így már korrekt lett, mondjuk nem is volt olcsó beruházás (800e). Nagy szerencse, hogy a nagyobbik gyári média egység lejátszik flac-et és 24biten kiadja a hangot, így ez is alkalmazható minőségi hangforrásként. (ez alapján végképp nem értem a gyári hangszórók mivoltát).
Nagy hiba még a váltó dobozolása, a jobb lábnak útban van és ide került a legkeményebb műanyag. Nem tudom ki és miért alakította így ki, de elbeszélgetnék vele. Élhető, de hosszú úton zavaró. Cserébe viszont ez a tároló nem klimatizált, pedig itt elfér 2db 1,5l-es palack, nagyon is életszerű lenne és mivel itt nyomja a hátsó üléssorhoz a levegőt így nem lett volna nehéz kialakítani..
Nem drága autó, így sok a kopogós műanyag. Túlzottan sok is és főleg az ajtóban lévő bőszen gyűjti a karcokat, pedig vigyázva van rá és keveset futott. 200e km után biztos ramatyul fog kinézni :(
A futómű meg úgy az egész autó nagyon csendes, még 130-nál sincs nagyobb szélzaj. Viszont ha hirtelen mély kátyúba ugrik az első kerék elég brutális hanggal viszonozza, mint ami kiszakadt a helyéről.
A motor is kellően halk, észre sem veszik az ember ha elpörgeti 3e-ig. Ennek a 130lovasnak nem okoz gondot 4-5 emberrel sem az utazás, autópályán sem. Nem egy gyorsulóbajnok, de városban dinamikusan lehet vele menni, autópályán 130-nál odalépve még gond nélkül gyorsul tovább. Igazából nem is tudom miért árulnak 75/100le változatokat, azokkal nem érdemes megvenni. A gázpedál is puhára van hangolva, ami nem gond, nem versenyautó ez.
Fogyasztása 5,7-6,3 között mozog. A 6 literes átlag simán hozható városi dugókkal, autópályázással...
Ha lesz fejlemény folytatom a beszámolót.
Hibalista
- Új kocsi, ennyi idősen el sem romolhat.. - 42e-nél még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Opel Interat.Picit nehézkes a munkafelvétel, picit lassan döcög az egész.Olajcserekor 2-3dl-rel alultöltik - mondván a regeneráláskor üzemanyag kerül a rendszerbe és ettől nő a szint. De valamikor fullra töltik, így önmagukkal állnak ellentétben.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Opel Gyulai Pesti útA munkát elvégezték, talán Ők a legolcsóbbak az összes közül. Ennek az ára az volt, hogy 2dl-rel túltöltötték az olajat, amit szívhattam le utána. Soha többet
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Combo | Következő autója? | 508 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
