Versenytalicska
Szöveges ítélet
Ez egy igazi vadállat furgon. Aki hezitál, ne vegyen mást. Én is sokáig kerülgettem több félét. Szerencsém volt, végül kifogtam egy ISUZU motorosat. Üzemeltetés szempontjából ez a legnyerőbb. Egyszerűen nem romlik el! Az egyik "tömbtársnak" kenguruja van, mikor reggel -12fokban már nyafogott a kengu, az egyem ugyan nyűgösen, de elsőre beröffent. Most 200.000km körül tartok. Igazság szerint a kasznitól nem vagyok elzsibbadva. Az oldal ajtó egy hideg tél óta hol nyílik hol nem. A kéziféket -2 alatt nem szabad behúzni mert akkor szünnap. Kicsit bimbilemez hangja van rázósabb úton, de nem halálos. 130 körül már elég zajos, szóval nem hosszú utakra való.
Amit különösen szeretek benne az a motor dinamikája. 2000-ig semmi, aztán kapaszkodás. Az étvágya jó, 5-6.5L/100km, terheléstől, sebességtől függően.
Összességében: Kiváló motor, közepes kaszni, olcsó üzemeltetés, szemtelenül drága szerviz.
Hibalista
- fékek (igaz, rendes kopás), oldalajtó, első fényszórók
Ide hordtam szervizbe
Opel Tormási, Kecskemét
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 163000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | swift | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
