A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Combo (2001)

Combo 1,3cdti 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Szeret az út szélén állni?

Szöveges ítélet

Újonnan vásároltam, közel 35 éve vezetek , komótosan, többnyire városban. Számtalan autóm volt már,de ennyire problémás csak az egykori Dáciánk volt talán.Egyszerűen széthullik alólam.Még egyetlen autómban sem kellett a motort megbontani, ennek meg átugrik a vezérműlánca 62 000 Km után? Folyamatosan újkora óta garázsban alszik a fényezése pedig olyan matt, mintha 20 éves lenne.Átlagosan 15000 Km-t megyek vele évente, és többet kell ráköltenem mint a másik négy autónkra összesen.Pedig évente cseréltetek olajat szűrőket stb. A futómű sem valami strapabíró, folyamatosan cserélgetni kell benne az alkatrészeket. Az elektromos hibák sem kerülik el, legutóbb a klímavezeték csatlakozása jött szét, pedig külön dobozban található.
Amikor hibajelzést tapasztaltam a kijelzőn a márkaszervízben nem tudták megfejteni a problémát. Átautóztam a maszek Bosch szervízbe ( Eller Pécs), nekik 10 percükbe telt a hiba behetárolása.Kommentáljam? Inkább mégse, nem szeretek csúnyán beszélni.
A kocsinak egyetlen jó tulajdonsága van, az pedig a fogyasztása. Átlagosan 5.5 liter városban. A fogyasztás gazdaságosságát viszont felemészti a fenntartás gazdaságtalansága.
Még két ilyen szekerem van ,mindkettőben vezérlést kellett cserélni 100000km alatt,+ kormányművet az egyikben, a másikban pedig féltengelyeket, az apróbb futóműalkatrészekről nem is beszélek. Nyáron egy klímacső durrant szét , javítani nem lehetett a cső ára 50 000 Ft volt....
Ez előtt volt egy első szériás Combóm, még a gömbölyű, 150000 Km-t ment az eladásáig,a kopó fékbetétektől eltekintve, csak egy hátsó kipufogó dob kellett hozzá, valamint a tető feletti légterelő idomot kezdte el kóstolgatni a rozsda.
Ha még azt lehetne kapni ,gondolkodás nélkül vennék belőle újat, de ezt a szériát még egyszer nem!
A legutóbbi értékelés óta "csak" az alábbiak történtek:
Vízpumpa,és újbóli generátor hiba, szétdurrant olajcső, még jó, hogy dízel, mivel ha benzin fröcsögött volna a forró motorra és a kipufogóra, most nem koptatnám a billentyűzetet, a kartertömítő ragasztó elengedett, a motorolaj elkezdett folyni. Ennek elhárításához le kellett bontani a kipufogót, turbót stb. Ezután a kocsi nagy melegben nem akart indulni, csak csattogott és eszméletlen durva hangokat adott- érdekes módon hidegen nem csinálta, meglepő módon a gyenge akkumulátor okozta a jelenséget.
Elkormolódott utána a teljes csőjárat, és az EGR szelep, hála a sok városi üzemnek.
Következő meglepi egy vízcső lyukadás, hirtelen elfolyt az összes víz, egy cső oldala nyílt ki, mázli ,hogy pont a városban egy leparkoláskor adta meg magát, és nem előző nap mikor Bivalyborzasztó külsőn jártam vele.
Újból elkezdett a vezérműlánc csörögni, hurrá, 104000 Km-t tettem meg az autóval és még csak a második vetérlés garnitúra kell bele! Ki tudja miért, hangos kacaj tör föl belőlem, mikor olyan hirdetést olvasok, melyben az áll, hogy " rendkívül megbízható 1.3 CDTI motorral szerelve". Talán azt értik alatta, hogy rendkívül megbízhatóan biztosítja a szervizeknek a biztos munkát? Részemről biztos nagy ívben elkerülöm azokat az autókat, amelyek ezzel a motorral készültek. A bicajomon komolyabban néz ki a lánc, mint ami ebben a rettenetben van. Anno azt gondoltam, mikor megjelentek, hogy a vezérműszíj egy vicc, most kiderül, hogy a modern technológia igenis képes hosszas és gondos tervezést követően ipari hulladékot előállítani acél és annak ötvözeteiből is.

Hibalista

- Féktárcsák+betétek 30000 Km után - Generátor 52000Km-nél - Izzítógyertyák 54000Km-nél - Komplett vezérlés lánc, stb 62000Km-nél - Vízpumpa, generátor 85000Km-nél - Résolajcső 87000 Km-nél - Kartertömítés90000Km-nél - Akkumlátor 93000Km-nél - EGR tisztítás 95000Km-nél - Vízcső lyukadás 102000Km-nél - Koplett vezérlés ,vízpumpa stb újból 104000Km-nél -

Ide hordtam szervizbe

Opel márkaszervíz nem ajánlom

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Eller szervíz Pécs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 104000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Vanette Következő autója? Nem tudom még
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Combo 2001

További ítéletek (29 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)