Patkó nélküli lórúgás
Szöveges ítélet
Céges autóról van szó, mindenki szereti hajtani, mert nagyon megy. Ez a motor nagyon jól húz, mikor kapcsol a turbo(1800 körül), olyat rúg, hogy az ember szája a füléig ér. Nem kevés benzines autót megvicceltünk már vele. Sajnos hidegen olyan a hangja, mintha egy 20 éves ifa motor hajtaná, de melegen megszűnik (ha végre bemelegszik, mert az sem egyszerü eset és dombon lefele motorfékkel visszahül a motor). A hajtós használat eredménye lehet a 2x széthulló kuplung 40e alatt, de van még több típus is a cégnél (Peugeot, Citroen), azoknak nem volt hasonló bajuk(azoknak más ;) ). Összességében jó vezetni, remekül megy, kényelem átlagos egy munkaautótól, lassan melegszik és azért nem teljesen problémamentes. Ja és a fogyasztása elég sok. Vegyes város-országút nem nagyon kímélve 8,5.
Hibalista
- Kuplungszerkezet 2x( összefolyt a váltó és a hidraulika olaj, vagy mi), garanciában javítva
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | sokféle | Következő autója? | ez nem az enyém ;) |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
