Méghogy sosem kop´ el...
Szöveges ítélet
Hm...Szutyok! Azt hiszem ezzel lehetne leginkább jellemezni. Tulajdonképpen út közben sosem állt még meg, egyedül akkor, amikor 800(!) km-nél kiesett a hátsó lengéscsillapítót tartó csavar, és az a fékdob meg a hátsó felni közé ékelődött...Meg amikor valami perselyből kifordult a váltórudazat, és vagy kettesbe raktuk, vagy bolyongott a váltókar a semmiben...Ettől függetlenül váltót tekintve tipikus német, pontsan jár, karcementesen, csak a gyors váltások nem fekszenek neki. Az idei telünk nem épp a legmelegebb volt januárban, a kocsi újkora óta garázsban alszik, napközben is nagyrászt mélygarázsban áll, a tolóajtók mégis befagytak...Illetve a jobboldali tolóajtó sínje mellett szépen rohadni is kezdett a 3 éves autó...A felárasan behelyezett hátsó gumiszőnyeg már átvételkor el volt szakadva, és mind a négy Pirelli gumi öklömnyi púppal volt megáldva, de ezeket, akárcsak a törött szellőző rostélyt, ingyen kicserélték-még jó. Az aksija a majd´ 3 év alatt teljesen halottnak látszik, reggel a plusz 2-3 fokban is teker rajta párat, mire eltudja indítani...Ha már sikerült elindulni, akkor megy ez, csak 3500 felett kell tartani a fordulatszámot...Az alaból sem alacsony fogyasztás ilyenkor megugrik rendesen, és felerősödik az amúgy sem gyenge hangja, autópálya tempónál csak akkor beszélgethetünk, ha vállaljuk,hogy 30 km alatt berekedünk.De sebaj!A vezetésre kell koncentrálni! Ha már egyszer lendületbe jött, tartja a 160at, csak ne legyen se emelkedő, se 67-tel előző IFA, mert akkor bizony elkell neki a négyes, ha 67-ről szeretnénk gyorsítani. Fogyasztásra visszatárve, a 3 év alatt kábé 2/3 részt városban megy az autó, az átlag fogyasztás még sosem volt 8,5 alatt...De emberek...EZERHATOS MOToRRÓL VAN SZÓ! Hatalmas állatság volt ezt a motort belerakni a kocsiba..Nagy homlokfelület, nagy tömeg..Pláne ha egyutánfutót is ráakaszt az ember. Iszonyat nagy pofátlanség több mint négy millát elkérni érte(bruttó), és a kötelezők sem a legolcsóbbak. 60 ezres kötelezője 270 E forint volt. De legalább lemosták a kocsit, még ha 1,5 órát is kellett rá várni.:)
Hibalista
- -hátsó lengéscsillapító /a kiesett csavart ingyé´ pótolták/
- -bal első fényszóró /40,000 ft/
- -váltó /ha jól emlékszem még gariban megcsinálták/
- -befagyott tolóajtó /kiolvadt/
- -Ablaktörlő mechanika /60,000 ft/
Ide hordtam szervizbe
OPEL Di-FER
Érd
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Berlingo | Következő autója? | Akármi, csak nem ilyen! |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
