A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Combo (2001)

Combo 1.7 CDTI (Isuzu motoros piros TI) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis kedvenc, SzuperKombó

Szöveges ítélet

Az EON részéről egy hölgy használta előttem. Tett bele kb 30 ezer km-t, de nem pakoltak bele, hiába dobozos. Szervizkönyvvel szépen vezetve történt minden. Az autó azóta is vezetett szervizkönyves.

Amikor beleültem, éreztem, hogy ez a kocsi szinte alig volt használva. Pl a klíma sosem volt még bekapcsolva addig, mert a hölgy utálta a klímát  A rakodótérben szinte gyári illat.

Azóta tettem bele kb 80 ezer km-t, bejártuk vele Lengyelországot, Ausztriát, sokszor Horvátországot és itthon mindenfelé. Hibátlan, imádnivaló kocsi. A raktérben maximum költözködtünk, vagy bicikliket vittünk, de ma is makulátlan. Otthon két Audi mellett akkor is ez a kedvenc. Meleg motorral bárkit legyorsulok vele. Fogyasztása nagyon max 6,2 liter az 1.7 CDTI (piros TI) Isuzu motornak köszönhetően. Zenét hallgatni menet közben, vagy kihangosítóval telefonálni felejtős a nagyon nagy dobozos dobogó hangzavar miatt, de akkor is nagyon jó.
Futómű pazar, oldalirányú stabilitás is nagyon jó. Persze köszönhető a sportgumiknak is. Utazótempó 130-ig jó, a klegjobb 100 km/h körül, de 130 fölött már nagyon hangos.

Említsünk meg néhány apró problémát is:
Az első ablaktörlő egyik napról a másikra az alapállása fölött kb 15 cm-re állt be. Minden működött, csak nem ment vissza a helyére. A hátsó ablaktörlők zsanérját olajozni kell, különben nem nyomja rá a rugó eléggé az ablakra a lapátokat. A klímakompresszor tömítése megadta magát, az cserés volt sajnos 80 ezerért, kettőstömegű lendkerék a kuplunggal együtt 100 ezer km-nél csere volt 150 ezerért. Mínuszban ne húzd be a kéziféket, mert a fékcső befagy. Jobb tolóajtó szeret nem kinyílni néha.

Hibalista

- Kettőstömegű lendkerék - Kuplung - Első ablaktörlő - Klímakompresszor

Ide hordtam szervizbe

Hungaroszerviz, Mogyoródi út

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 80 1.8 sima benzin Következő autója? Caddy 2.0 TDI (CR)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Combo 2001

További ítéletek (29 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)