Hűséges igásló
Szöveges ítélet
Először is ez egy munkás autó nem luxus limuzin, ezért megbocsájtható hogy a rengeteg műanyag miatt a belsejét akár slaggal is ki lehet takarítani. Kicsit zavaró volt az elején a puttony miatti doboz hang de ha elég időt tölt benne az ember meg lehet szokni. A gyári hangszórók szörnyen szólnak (de mint említettem ez egy melós autó). A fogyasztása nem rossz faternál 6 nálam 7 liter persze nem folyamatos padlógáznál( a gyárilag megadott értékek viszont akkora kamu hogy az már fáj). Néha azért oda oda kell lépni neki ha valaki nem tudja hol a heje a ma oly népszerű 1,4-es csodával. A 100 LE és 240 Nm elég a dinamikus autózáshoz persze nem egy rakéta az autó de azért 1,8-as szívó benzinesekig lehet vele emberkedni. A motor hangja tényleg olyan hidegen mint valami traktoré de ez megszűnik amint bemelegszik( ez persze télen igényel vagy 15 km-t). Kényelmesen olyan 110-120 körül van az utazó tempója itt még nem zavaró a motorzaj. Én legalább napi 200 km-t vezetk vele egyben de szerintem kényelmesek az ülései. Az ülésfűtés gyors és kellemes hőmérsékletre fűti az ülést a klíma is jól hűt. Talán a legnagyobb hibája hogy nincs olyan sebesség vagy olyan pont a lökhárítón amennyivel és ahol ha elütsz egy nyulat ne kelljen cserélni a ködlámpák valamelyikét(16000 Ft/db) kívülről semmi nem látszik csak afoncsor robban szilánkokra. Amúgy az ütközéseket szerintem jól bírja: 70-nel őz klímahűtő burkolata+valami pity-puty a hűtőnél, 110-nél 30 kg körüli kutya jobb ködlámpa+lökhárító vissza igazítása( 1 ujjnyit mozdult lentebb). A futóműve elég feszes de nem túl kemény nagyon jól fekszi az utat. Én nemtudom mit csinálnak Pesten vele az emberek de most nézettük meg a futóművet és még mindíg tökéletes pedig olyan utakon is járok vele nap mintnap amilyenekre még a pestiek is rácsodálkoznának (lehet hogy nem 120-szal kéne az ilyeneken átrongyolniuk). A megbízhatóságának lehet hogy az a titka hogy saját autó ezért nem padlózok hideg mototrnál és ha sokat mentem vele megvárom azt az 1-1,5 percet és csak utána állítom le az autót.
Hibalista
- Csak kopó alkatrészek( fék betét, lassan tárcsa, gumi)
- Izzók ( tompított 5*, országúti 1*) de a tompítottat lecseréltük xenonra
Ide hordtam szervizbe
Csák Ferenc (opel guru)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 122000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra 1,6 16v | Következő autója? | Ha csak a szándékon múlik Opel Omega Lotus |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
