Combó
Szöveges ítélet
egy céges autóról van szó-pici cég egyetlen munkatársának egyetlen céges kollégája. nagyon szeretem, föként bp-en fut, de mászott már hegyeket szlovákiában, járt már olaszországban is, száguldott már német autópályán, ott egyszer majdnem fel is adta a harcot, mert nemtom mekkora tankja van, de a fene sem gondolta volna, hogy 500 km után figyelni kell a tankra. igaz mindez megrakva, két raklapnyi cucc, és padló - és emelkedö 140, egyenes 160, lejtö 180, igen kérem szépen ez az autó ezt tudja úgy, hogy folyamatosan több órán át keresztül nyomva van... és nem ö fáradt el, hanem a füleim. és ezt most remélem a fönököm nem fogja elolvasni..
igazi társ, ugy érzem bármikor lehet rá számítani..
persze típushiba van böven, gyakorlatilag minden combós betegség:
az elsö lámpákkal kezdte: jobb elsö izzó csere, bal elsö izzó csere, jobb elsö izzó csere, megint bal, majd mindkettö egyszerre.
a szervizben rá akartak beszélni, hogy nem típushiba, de tessék körbenézni mondjuk pesten: 10 combóból 7 combónak csak az egyik lámpija világít, 1 combónak egyik sem(csak a parkoló lámpi) és kettö talán világít rendesen, mert az egyik én vagyok és pont tegnap cseréltem ki:)
aztán az izzócserék után megérett egy bal elsö komplett lámpa csere, meg egy jobb is, ugyanis a régiekben a foglalatok teljesen szét voltak égve...
a váltó viszonylag gyorsan felmonta a szolgálatot, asszem azok a már említett müanyag bigyók koptak el, nemértekhozzá, de megcsinálták - jó lett..
a kormánymü elkezdett kopogni, de mecsinálták - jó lett..
a hátsó rugók is elkeztdtek kopogni, megcsinálták - jó lett.
télen mosás után az ajtó befagy persze, de ilyenkor hátulról kell belepakolni..
egyik kötelezö olajcsere után állandóan világít egy ilyen narancssárga visszajelzö-bigyó indításkor, de pár perc és kialszik... amit nem igazán értek az a vízhömérséklet - és a fütés:
a motor hihetetlen lassan melegszik?! óra szerint is
újkorától nem füt rendesen: panaszkodtam rá, állítólag megcsinálták, nos valóban jobb lett, de szó szerint 1-fokkal. aztán nem panaszkodtam sokáig..
megtanultam, hogyha teljesen lefagy a kezem, akkor a kormányra kell helyezni mindkettöt 2óra 10perc, ahogy azt autósuliban tanítják, és mindkét fúvókát rá kell irányítani, ventillátor 3-as fokozat, igy valahogy túl lehet élni..
aztán egy picit megint panaszkodtam, nem önszántamból, szerelöbácsi kérdezte újabb olajcserénél, hogy van e még valami gond.
hát megemlítém újra, hátha megint sikerül pár fokkal feljebb menni celsiusban..
nos-szerelöbácsi aszonta megcsinálta, rossz volt a termosztat, mutatta a régit - hej de visszatenném én azt, most ugyanis az van, hogy nemcsakhogy éppúgy nem füt, de egy téli városi araszolásnál ami nem több 25 percnél óra szerint teljesen lemegy a víz hömérséklete 80-ról 0-ra. ha más mondja ezt nem hiszem el...
úgyhogy egy megoldás maradt, várom az augusztust, és ígérem nem fogok bosszankodni, mikor a mosóból kijövök és megy elöttem egy lajtos kocsi, ami öntözi a port a bajcsy-zsilinszky-n, hanem örülni fogok, hogy meleg van a combóban!
Hibalista
- lámpi, váltó, lengéscsill.., fékek, fütés-igaz az sosem müködött, úgyhogy gyakorlatilag az nem is romlott el, de amúgy nagyon jó autóról van szó!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 93000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
