A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Combo (2001)

Combo 1.7 DI 

Az ítélet értékelése
3,5(6 db)

A "tehernek" jó, de érdekel valakit a sofőr?

Szöveges ítélet

Cégesautóként használtam.A XXI. században egy 1.7 literes turbódízel motorból 65LE az gáz. Hiába a a megbízható ISUZU technika, ez a teljesítmény egyszerűen kevés, még egy jó légellenállású, általában terheletlenül futó személyautóba is nemhogy ebbe, ami üresen 1250kg és olyan a légellenállása mint egy hűtőszekrénynek (ha valaki esetleg nem ért annyira az aerodinamikához: a hűtőszekrény légellenállása=rossz). A motor karakterisztikája szörnyű. 2000-es fordulat alatt gyakorlatilag használhatatlan, aztán egy kis kedv 3500-ig majd onnan mélyrepülés. 4500 fölé húzni meg tök felesleges. A motor nagyon hangos! Autópályás tempónál folyamatos kellemetlen frekvenciájú dübörgés, ráadásul ez 130 környékén a legzavaróbb, 150-nél nem csendesebb, de más a frekvencia és elviselhetőbb. A futómű korrekt mi általában kb. 200kg terheléssel használjuk, így pont jó. Az utastér puritán, az ülések kényelmetlenek. A motor nehezen melegszik be, későn jön a fűtés. Mínuszokban ez akár 20-25 km autózást is jelenthet, ami akár fél órába is telhet reggeli forgalomban. A fékek jók, főleg az elsők (belső hűtésű tárcsa, 185.000 km-nél kellett először betétet cserélni, a tárcsával együtt!!!), a hátsó dobfékek hamar fáradnak, egy komolyabb fékezés nagy sebességről és utána már ütnek is. Az első 200.000 km-t gyakorlatilag hibamentesen futotta, utána már voltak vele kisebb-nagyobb gondok. Az adagolóvezérlő elektronika pl. a cég mind az öt autójában tönkrement 180.000 és 200.000 km között, csere (350.000-400.000 Ft.). Az enyémbe sajnos csak javították 90.000 Ft-ért ami után a kocsi folyamatosan a legváratlanabb és legkellemetlenebb szituációkban torpant, vagy rángatott. 225.000 km környéken a motor elgyengült (végsebesség 140km/h), a váltót pedig folyamatosan kidobta ötödikből (ez szintén egy olyan hiba ami minden autónál jelentkezett a cégnél, 200.000 km környékén mindegyikbe váltót cseréltek.). Teherautónak nem rossz , ha valaki lecseréli 150.000-160.000 km környékén, jól pakolható, addig megbízható, a sőfőr meg kit érdekel az üljön be aztán vezesse!

Hibalista

- Adagoló vezérlő (90.000), váltórudazat(gari), indítómotor(70.000),váltó...

Ide hordtam szervizbe

OPEL Kövesdán

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (2) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 278500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? COMBO 1.7 D Következő autója? COMBO 1.3 CDTI
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Combo 2001

További ítéletek (29 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)