A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Combo (1994-2001)

Combo 1.7 D 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

250.000 km-ig jó

Szöveges ítélet

Céges autó volt. Sajnos nagyrészt autópályán használtuk, amihez az 1.7-es 60 LE-s dízel nem túl nyerő választás. Egy full fapados (bocs szervokormány volt benne) verzióhoz volt szerencsém. Mint a címben is írtam az első 250.000 km-en szinte semmi gond nem volt, kivéve az idiótán elhelyezett generátort, amit talán kétszer is kellett cserélni, javítani (nagyon közvetlenül kapott mindent, valahol a kerék mellett volt). A futóműve (kis)teherautós viszonylatban teljesen korrekt volt, az első belső hűtésű tárcsafékek remekül dolgoztak, de a hátsók nem voltak ilyen túlméretezettek, azoknak megpakolva elég volt egy komolyabb autópályás fékezés, és utána már ütöttek. A belső tér rendkívül puritán, az ülések és az üléspozíció kényelmetlen volt. A váltórudazat 100.000 km környékén széthullott, harmadikban el tudtam evickélni a szervízbe ahol gariban kicserélték (öt ilyen autó volt a cégnél ezen mindegyik átesett +-10.000km). A motor mindig könnyen indult, tök mindegy milyen hideg volt és hány százezer km volt benne. Sajnos elég erőtlen volt és borzasztó zajos is. 100 felett folyamatosan emelkedett a hang autópályás tempónál durva volt amikor a motor túlüvöltötte a futómű és szélzajt(pedig az sem volt gyenge), rádiót hallgatni képtelenség volt, vagyis lehetett, de az már valamilyen mértékű halláskárosodással járt. 250.000 km felett mintha összeomltt volna a rendszer, folyamatos szervízlátogatások, főleg futómű és fékproblémákkal, majd 300.000 km környékén a differenciálmű meghalt. Kupplungot még akkor sem kellett rajta cserélni, az ISUZU motor pedig még ekkora futásteljesítménnyel sem fogyasztotta az olajat. A motor hangja, járása , fogyasztása nem változott még 300.000 km-nél sem!

Hibalista

- 250.000 km-ig szinte csak kopó alkatrészek, generátor, váltórudazat, utána szinte minden, kivéve az ISUZU motort.

Ide hordtam szervizbe

OPEL DUNA

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

OPEL Kövesdán

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (2) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 302000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? COMBO 1.7 DI
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Combo 1994

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)