Lassú, de takarékos
Szöveges ítélet
Az első terepes autóm volt, munkásautónak és családinak nagyon megfelelt. Számomra hihetetlenül kis fogyasztása és a nagy platója magas dobozzal tetszett, jó terepgumikkal sok helyen elment, ezt bőven ki is használtam. A hasmagassága kicsit alacsony, az elakadások zömét ez okozta. A diffizár vagy a csörlő azért hiányzott róla. A rádiót nem nagyon lehetett hallani benne, előzni is csak lendületből lehet, a felezőt sűrűn kellet használnom, a szántásban megrakodva, utánfutóval(sóderral megrakva) is elment. A hátsó ülés alacsony ezért a hátul utazóknak csak rövid távon használható, hosszabb távon zsibbasztó. A tükreiből nagyon jól ki lehet látni, amíg meg nem reped a műanyag, és nagyobb sebességnél(110-120) lehajlik. Két évig használtam, nem kíméltem, a végefelé túl sok hiba jelentkezett. Aki igénytelen, kis fogyasztású terepen is használható autót akar, annak ajánlom, de a hajtásláncot, és az alváz állapotát alaposan le kell ellenőrizni.
Hibalista
- négykerékhajtás, laprugó, km bowden, generátor, akkumlátor(évente), kupplung munkahenger, fékek, alváz elrohadt, platódoboz zárja
Ide hordtam szervizbe
környékbeli kókányok
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
szerbiában karosszériás
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 215000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | vectra 2.0 | Következő autója? | Toyota hilux |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
