Igásló
Szöveges ítélet
Lomha egy járgány az tény, viszont a motor+váltóval az ég világon nem volt semmi baj most van benne 370ezer km,
még sohasem robbant le út közben, kivéve amikor az önindító meghalt de akkor is be lehetett tolni :)
Sokat megy terepen is. Sajnos most elkezdett elég er?sen rohadni, ezért lassan lecserélem.
Az ülések nagyon kényelmesek, a zaj viszont bántó. Az újabb szériában (97-t?l) sokkal gagyibb ülések vannak.
A fogyasztás kitün?.
A sok hiba a használati id?tartamhoz, valamint a futásteljesítményhez és használathoz (sok terep) képest egyáltalán nem sok nekem. Márkaszervizt viszont nagy ívben kerülni kell !!!
Hibalista
- kupplung hidraulika munkahenger (alsó), többször is (el?ször tévedésb?l a kupplungot cserélték ki)
- szervókormánym? ereszt, többször is, felújítás
- szell?zés ventillátor fokozat szabályozó ellenállás leégett
- önindító kaputt (javíthahatlan, az új kb. 200e HUF bontott 40e)
- generátor jav. (többször is)
- els? lengéscsill. nagyon gyakran (most Gabriel van benne és egész jól bírja kopp-kopp :)
- fékcs? kilyukadt hátul
- els? meghajtás a kerékagynál akadozik
- kardán kereszt
- futóm? alkatrészek (gömbfej, szilentek) szinte az összes
- kézifékkötél gyakran szakad
- km óra behalt, csere.
- km spirál is szakadt már
- szélvéd? néha magától elkezdett repedezni
Ide hordtam szervizbe
eleinte Opel Szuna Fehérvár
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
haverok, meg én
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 340000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Aro 10.3 | Következő autója? | Mazda B2500 vagy Toyota |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
