A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Calibra (1990-1997)

Calibra 2.0 16V turbo 4x4 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Road Runner

Szöveges ítélet

Az autó brutális.Amikor először beleültem nem vártam nagy csodát, mert azt hallottam, hogy nem sokkal megy jobban mint a 150 LE-ős társa.A tesztelésnél sajnos nem működött a négykerékhajtás és ráadásul még az út is vizes volt,tehát nem tudtuk kiautózni.A különbség a két autó között ég és föld.A Fóti úton 140-nél még forgott a kerék.Sajnos hengerfejes is volt de ez 20 fokban és esőben nem derült ki.6 hónapi munkába és 200.000 Ft-ba kerültek ezek a hibák.A motorja nagyon csendes és az egész autó nagyon egyben van.A lassú tuningolás miatt az autó át is lett festve de nagyon el lett ba..va.Az auto nagyon keveset megy inkább csak kivisszük néha döngetni.Sokan azt hiszik, hogy ez csak egy OPEL és nem tud sokat annak ellenére, hogy 205 LE-ős.Sokan remegő térddel és kézzel száltak már ki belőle.Az autópálya az igazi otthona.Sok autó esett áldozatul már.Csak a nevesebbeket említsem:Subaru Impreza WRX STI(bogárszemű),Saab 9.5,Alfa Rómeó Brera,Renault Laguna 3.0 V6,Mercedes S600,Mazda 6.Ezek általában 200-ig jöttek utána mind lemaradt.Egyszer mentünk vele 260-at,de még ment volna csak elfogyott az út,meg négyen ültünk benne.Nem tudjuk mi a vége.(állítólag 270)A jó légellenállás és a bődületes nyomakét miatt 240-nél is lepadlózva sem gondolkodik.Előzésnél sem kell váltogatni.A gázra 1 centi és az átlagos autókat könnyedén alázza.Most szeretnénk bele egy chiptuningot meg egy kis nitrót.Láttam pár videót, hogy mit tud amikor 300 LE-ős.Ellenfél nem sok van.A fogyasztása is elfogadható.Átlagban 9 és 9.2-őt mutat a computer.Belül elég tágas, jól el lehet férni benne.A csomagtere sem kicsi.Négy ember egy heti nyaralásához szükséges cucc simán belefér.Amit nem szertek az a parkolás vele.Eleinte volt nagyon rossz, de miután az ember megszokja a méreteit már ez is egyszerű művelet.Erről az autóról csak kipróbálás után érdemes véleményt alkotni.A vásárlást nem szabad elkaokodni.Mindenképp a tágulótartály ellenőrzése az első lépes,mert sok példánynál lép fel hengerfejprobléma.A másik fontos dolog a 4x4.Hozzáértő ember meg tudja mondani ha rossz nagy e a baj.Ha egyszer az ember rendberakja és vigyáz rá nem sok probléma van vele.Nekem nagyon bejött és nagyon szeretem.Az autó műszaki tudásáról és mindenről ami benne van a www.calibra.atw.hu honlapon mindent meg lehet találni.ÉLJENEK A CALIBRÁSOK!!!

Hibalista

- Sajnos az autót hibásan vettük(hengerfel,összkerékhajtás).Sok pénz és idő ment rá de megérte.Talpasokat cseréltünk még.Amúgy nagyon egyben volt és van is még.

Ide hordtam szervizbe

Az autót az apámmal javítjuk.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 138000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Calibra 2.0 16V 4x4 Következő autója? Amég lehet marad.(Legalább 15 év)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Calibra 1990 (1990 - 1996)

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)