A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Calibra (1990-1997)

Calibra 2.016V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kár, hogy elöl hajt

Szöveges ítélet

Kényszerb?l cseréltem, mert az Omegámtól máshogy nem tudtam szabadulni. Másod autóként használjuk egy 124 Merci mellett.
A megtett 40.000 km alatt megszerettem, a néhány hibáját megszoktam.
- sportkocsihoz méltatlan hosszu úton kapcsolható váltó
- "három szintben" elhelyezett pedálok, az Opelnél már szolhatna valaki, hogy ez így nem jó, az új Astra OPC-nél ugyanígy vannak
- a legnagyobb hiba ekkora teljesítménynél az els?kerékhajtással, ez vicc, vizes uton 3.-ban 90-ig gázadásra mindig kipörög a kerék, szárazon kettesben ez csak 70-ig igaz,
kanyarban egyszerüen csak gurulni lehet, igaz, hogy gyorsabban mint a legtöbb konkurenssel
Ezek voltak a hibák.
Most a pozítivumok.
A motor szuper most van benne 245.000 km, olajfogyasztás 1 liter/6000 km, cserét?l-cseréig, ez elfogadható. Semmiyen hibája nem volt, nincs olajfolyás. Nyomaték a pincét?l padlásig, + 3600-tól elindul, mindez 7-8 literes átlag fogyasztással, 6,5-7 országuton 100-130 közti utazó sebességgel, 8,5 városban
állandó nyomulással. A teljesítmény pedig elég, nem mondom, hogy nem látnék még + 50 LE-t szívesen, de nem sok ellenfele van bármikor leáláz nagyobb teljesítmény?nek mondott autókat.
Futóm? els?kerékhajtáshoz képest nagyon jó, sportos (bár gyanítom, hogy sport rugók vannak benne mivel alacsonyabb a társainál), ugyanakkor kényelmesnek mondható, nem ráz, nem üt fel.
Fék sok új autónénál jobb, bár az ABS a 20 éves Merciét?l még tanulhatna.
Sportkocsiban ekkora csomagtartó szerintem nincs még egy.
Gondoltam rá, hogy megajándékozom egy kis optikai tuninggal, de akárhogy nézem ez a kocsi úgy szép ahogy van, minden tuning csak gagyinak tünne rajta.
Bels? tökéletes 15 év alatt nincs kiülve az ülés nem kopott a kárpit, nem zörög semmi és minden mük?dik benne, kár hogy nincs gyárilag csomagtartó világítás, vagy van csak el van dugva.
Összeségében nagyon megvagyok vele elégedve.
Egy fontos dolog én vagyok az els? magyarországi tulaj valószin?leg ez is a titka a jó m?szaki állapotának.

Hibalista

- Opel betegség a gyertykábel, ködös párás id?ben hajlamos áthuzni. 30 ezer egy garnitura amit soknak találok.
- Még egy hiba a tompitott kritikán aluli, ilyen teljesítménynél veszélyesen gyenge. 90 ezerért nem cserélem, sötétben lasabban megyek.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szervizelem, javítást a kipufogót leszámítva nem igényelt

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 205000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? BMW 524TD Következő autója? Mercedes C;E
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Calibra 1990 (1990 - 1996)

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)