A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Calibra (1990-1997)

Calibra 2.0 8V (C20NE) Automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó is, szép is 2

Szöveges ítélet

A hasonló című hozzászólásbn már írtam az előző Calibrámról, ezért most csak a különbségeket írnám le.
A régebbi Calibrát egy sajnálatos balesetben (egyenes f?úton blokkolóra fékeztek előttem, amire nem számítottam) az elejét leamortizáltam, javítása túl drága lett volna.
Persze a következő autó is csak Calibra lehetett!
Ki is néztem egy hirdetésben és levonatoztam Veszprémbe. Mikor a vasútállomáson megláttam, eldöntöttem, hogy ez lesz a következő.
A kocsi full extrás (bőrbelső, klíma, automata váltó, 2 légzsák).
Mit is mondhatnék, tökéletes. A hangszigetelés is sokkal jobb, mint az előzőben volt. Ilyen jó automata váltót még nem láttam (pedig japán, vagy azért :) ). Gondolkodás nélkül teszi a dolgát, gázpedállal pedig remekül lehet vezérelni. A fogyasztása gyakorlatilag 1-2 tizeddel több, mint a réginek, pedig a sok extra miatt ez a kocsi nehezebb is majdnem 100 kg-al. 130-nál autópályán 2500 körül van a fordulat 6 l fogyasztás mellett.
Négy személynek tökéletes, nagyon jó formájú autó, ha valamikor cserére szorul, nehéz dolgom lesz, hogy Hozzá felérő autót válasszak.

Update 2008.01.25
Azóta a kocsival mentem többször is egyhuzamban hosszú távot, itt látszik igazán az, milyen, mikor egy jó légellenállású karosszériába egy nyomatékos motort hosszú váltóval párosítanak: 700 km 50 liter fogyasztással, 110km átlagsebességgel!
A kocsi túlesett egy vizsgán is, de még vizsga előtt pár dolgot kicseréltem rajta: vezérműszíj, vízpumpa, ékszíj, váltóolaj szűrővel (sokan elfelejtik, de ennek később többszázezres számla az ára), két alsó szilentblokk elöl (a jó magyar utak hatása).
Valamint a kocsit elérte a Calibrák egyik rákfenéje, a két oldalt műanyagból készült hűtő elrepedt a beömlőcsonk öntésénél. Nem hagyott ott az úton, csak pár csepp folyt ki (még). Szerencsére annyira típushiba, hogy a Nissens is gyárt hozzá hűtőt, huszonpárezer forintért. Hozzáférni nem nehéz, egy szombat délelőtt kicseréltem magam.

Hibalista

- Ékszíj, vezérmüszíj, szürök, olaj, gyertyák, egy klímacső.
- Hűtő

Ide hordtam szervizbe

Gombás Autócentrum Beled

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Calibra Következő autója? Nissan Qashqai
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Calibra 1990 (1990 - 1996)

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)