A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Calibra (1990-1997)

Calibra 2.0 16V (C20XE) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egyszer imádom, egyszer utálom

Szöveges ítélet

Vártam rá! NAGYON! Az első olyan autó volt, amit saját pénzből, hitelből vettem. Eleinte nem is volt semmi gond vele! Sőt!
Aztán 4 hónap múlva hengerfejes lett az autó. Az összes csövet is ki kellett cserélni. Azt mondták, ez 16 szelepes betegség, előfordul! Alig két hete készült el a kocsi, elroppant a váltó is! Azt mondták ez is előfordul, van aki már 3-at is eltört! Csere! Azóta a váltókulisszában is történt valami, nem lehet rendesen váltani az autóval.
Valamilyen cső állandóan megadja magát a motortérben! Bosszantó apróságok jönnek mindig elő! Filléres kiadások (3-4000 forint), csak mindig van valami!
Amúgy, amikor éppen minden jó, akkor imádnivaló! Egy csomó okosság van rajta (power-cap, kipufogórendszer), belül iszonyú kényelmes és elegáns (vajszínű bőr, fűthető ülés). És közben iszonyú jól megy! A chippel 8000-ig forog, a múltkor egy vadi új CL500 jött mellettem kb. 120-ig. Utána otthagyott, de addig tartottam a tempót. Következő lámpánál a tulaj kérdezte, hogy turbós-e, mire mondtam, hogy sima szívó motor van benne. Persze megkérdezte rögtön, hogy még mi van benne!
Igazából kevés megkímélt darabot lehet találni! És mint kiderült, midegyiknek van valami általános betegsége. Igazából, ha sikerül egy jó állapotút kifogni, és vigyáz rá az ember, talán hálás kocsi tud lenni! De így, hogy sokadik tulajdonos valaki, ráadásul azt sem tudja, hogy előtte mit kapott szegény járgány, nagyon nehéz! Pedig még a fogysztása is baráti, 120-nál 7,2 - 150-nél 9, városban pedig elmegy 8,5-10 között (igaz a chip óta eszik ilyen óvatosan!).
Az enyém szerencsére hírből sem ismeri a rozsdát!
Szóval, ha sikerül egy valószínűleg kevéssé törött példányt összeszedni, akkor sem biztos, hogy műszakilag megállja a helyét! Inkább olyanok vegyenek ilyen járgányt, akiket nem zavar, ha mindig kell valami apróságot szerezni bontóból (ami nem nehéz a sok leharcolt példány miatt!) és így sokat kerül szerelőhöz (mert olyan helyen van baj, amihez másképp nem lehet hozzáférni).

Hibalista

- hengerfej
- váltó
- váltó tömítés
- váltó kulissza
- fedélzeti computer
- tetőablak
- generátor
- motortérben gumicsövek
- fékbetétek

Ide hordtam szervizbe

Budaörs

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 183000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 33 Következő autója? Civic vagy Polo
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Calibra 1990 (1990 - 1996)

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)