A világ legjobb és legolcsóbb sportautója
Szöveges ítélet
Ímádom a kicsikét. Nem igazán hajtom az utakon de bárki aki nagyoskodik a golfjával azt simán otthagyom vele. Ez egy vérbeli sportautó
Hibalista
- Hátsó sárvédőív csere és szinrefújás. A motor tömítéseit ki kellett cserélni. Teljes fékcsere. 400.000 ért vettem rááldoztam 100.000 -et és most mindenki utánam fordúl az utcán mert kevés Calibra mászkál az utakon és mindenki megcsodálja
Ide hordtam szervizbe
Több höz is de a legtöbb a vállát vonogatta és nem csinált semmit most találtam egy szerelőt aki elég normálisan rendben tartja.
Aki ilyen autót vesz az nagy ívben kerülje el a márkasazervízeket mert sok idióta dolgozik bennük.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 165625 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | golf I 1,3 benzin | Következő autója? | calibra 2000 16V 4*4 turbó |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
