Egyszerű de nem 100% ban tökéletes
Szöveges ítélet
Jó motor,de városban 7.7 liter alá nem lehet vinni.Egyszerű kialakítás,vezethetőség.2019-es verzió.
Méretek ,kisebb mint astra J ,vagy H-astra.Motor 125ps nem lehet szétpörgetni mint 150ps,emelkedőn vissza kell kapcsolni,amúgy a nyomatéka ugyanaz mint 150ps-verziónak.
Alapülések olyanok mintha zsámolyon ülne ember,jobb a combkitámasztósabb üléssel venni,de itthon ritka.Nekem a kocsi szükös,alacsonyabb embereknek ideállísabb.A oszlop vastag ,tolatóradar jó.Csomagtartó kombihoz képest kicsi.Váltó M32-es kiforottabb verzió.Akksi csomagtartó rakva,nem melegszik mint A-J.Összeszerelése nem egy Skoda,nyekereg nyikorog ez is,DE anyag van benne .Futómű,rázkodós,nem szereti rossz utakat.,ami fontos,hogy csak a gyári vagy jó gumikkal érdemes használni,Japán ,koreai gumik felejtősek,mivel keményebb összetétel mint Michelin ,vagy Continental.Téli Toyo6/ÚJ/ használhatatlan autó,Kléber ,conti finomabb a rugózása.Ennél az autónál nem szabad spórolni a jó gumikon.
Klíma;Fütés ok.Szélvédő 70 elől oldalt,hátul 40,és 25%.Nem sül bele ,mint grilcsirke.
Minőség: 2019-20 as verzióknál a kormány bőr amiben fütőszál van leválik a fólia réteg.Opel központ szerint kopó alkatrész,más szerint hulladék anyag .Érdemes kiharcolni garanciális cserét,bár jobban és jobb anyagokból böröznek Magyarországon ,mint ahol készítették.Kézifékkar nulla borítás,olcsó A-J ből átvett műanyag,ami karcolódik.Nem hiába 40000ft csak ára komplett szerkezet.Amin lehet sporóltak anno német tervezők.Ami jó volt Astra J az nem került vissza K-astra.Kupplung pedál gumik is 40000km lekopnak.Szélvédő hamar cserés autópálya használatól.Fényszoró sima H7 projektor ,ami alapban gyengén világít,érdemes +50 +70% erőssebb izzó belerakni.Ledes fényszoró megfelelőbb a tipusnál.
Astra idiótízmus:megtankolod 3/4 vagy tele kocsit és hallod ahogy lötyög.Se Toyota se Honda,se VW nem tapasztalható jelenség.Még jó hogy nem nitroglicerin van benne.
Megbízhatóság: 43000km vettem,most 48000km van benne,fékek nem sokáíg bírják,ebből csak gyárit szabad venni,mert nem nyikorog se tárcsa se betét ,de hamar kopnak.5ÉV kiterjesztett garis,addig használom ameddig gari van rajta.Ára túl magas amit minőségben tud.Szép karosszériához egy brummogó motor,és semmi modern belső.
Aki egyszerű és használható autót akar annak megfelelő,de nem nagy autó,arra inkább insignia B vagy Passat való.
Hibalista
- fékbetét .,féktárcsa csere 25-43000 km-nél.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | COROLLA | Következő autója? | KODIAQ,KAROQ,TIQUAN |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
