A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2015)

Astra 1.4 turbo ST 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes mindenes

Szöveges ítélet

Első Astrám, amivel közlekedni is lehet. Ezelőtt volt már két céges Astrám, a G-ről inkább nem mondok semmit, a J meg a közismert nehézsége miatt volt problémás,
Szóval a súlycsökkentés amiről a reklámanyagokban szó volt, igaz, sokkal jobb vezetni mint a J Astrát.
A súlycsökkentés számos egyéb funkció csökkentést is jelent a J Astrához képest, például mint az elsötétített (világítás nélküli) kesztyűtartó, a szemüvegtartó hiánya vagy az ablakmosó folyadék hiányának kijelzése.
Ezekkel természetesen el lehet élni, csak csodálkozik az ember, hogy kb nyolc millió forint kifizetése után ezek még hiányoznak.
De térjünk át a jó dolgokra. Az 1,4 –es 150 lóerős motorral stresszmentesen lehet közlekedni, alacsony fordulatszámon hangja sincs és lehet vele tartani a forgalom ritmusát. Az autópályán ritkán kell visszakapcsolni. Ha esetleg valaki betéved a belső sávba , akkor 180-ig semmi gond csak a fogyasztás nő meg. Az átlag fogyasztásom 7,2 az első 120 ezer km alatt, ami 80 % autópálya tempomattal, a hivatalos sebességhatár 110 %-án.
A LED matrix világítás fantasztikus szinte jobb este menni vele, mint világosban.Egyedül az ára húzós illetve az első 100000 km alatt csak a jobb első szintállitó motor hibásodott meg ( ezzel a hibaüzenettel cserélték bár korrektül működött) esetleges cseréje horror, egy fényszóró kb 1500 € .
A fedélzeti rendszer is nagyon jó, azonnal kapcsolódik a telefonhoz, bluetooth-szal illetve vezetékkel is. Egyedül a navigáció gáz , mert a 2017-es autó még a 2016-ban átadott autópályákat sem ismerte, és a telefonokra ingyenes térkép frissítés ára akciósan 90 € . Szerencsére a Carplay fejlesztése idén lehetővé tette . hogy egyéb navigációk is fussanak a kijelzőn.
A vezetési segédek között van ami jól dolgozik, van ami kevésbé. A sávtartó autópályán jó, az esetek 80%-ban dolgozik, de terelésnél elveszti a fonalat,
Sajnos nincs követős tempomatom, de az alap is fejlődött, egy beállítás után lehet sebességet is váltani, nem kapcsol ki a kuplung kinyomása után.
Az én kocsimban csak parkoló segédek vannak, nincs kamera, de ez a kocsi legrosszabb szolgáltatása. Kezdjük azzal hogy hiába van a menüben állítási lehetősége a hangnak, a legalacsonyabb is kb. 100-szor hangosabb a normálisnál. Ami legszebb az egészben , ez nem kikapcsolható illetve ha sebváltó mellett található gombbal valaki ki is kapcsolja az azonnal vissza kapcsol ha hozzáérünk a kuplunghoz.
Nagy élmény ha a dugóban állva a gyalogosok elmennek a kocsi környékén, az elkezd veszett mód csipogni. Felfoghatatlan, hogy ezt engedélyezte valaki.
Sajnos itt ahol vettük az autót az Innovation felszereltséghez nem lehetett rendelni AGR ülést, de végül is az alap ülés sem rossz.
Viszont itt működik a wifi hotspot ami 2500 Ft-ért 10 Gb adatforgalmat ad. Az első 1,5 évben az Onstar call centert 2-szer használtam, de jópofa szolgáltatás, hogy átküldik a navigációra a kért címet. Sajnos ez megszűnik a PSA felvásárlása miatt 2020 decemberében.
Kíváncsi vagyok, mi lesz az telefonos Myopel applikáció sorsa, ami egy jópofa szolgáltatás bár gyakorlati haszna igazából nincs. Mint a havi e-mailes értesítésnek ami az autó állapotáról tájékoztat. Ugyancsak jópofa, azon kívül hogy a műszerfalon tájékoztat az alacsony guminyomásról, rögtön e-mailben is tájékoztat. 

Két éves lett az autó. Most tartok 134 ezer kilométernél, újabb hiba nem jelentkezett, csak az utolsó olajcserénél a hátsó fékbetétet is cserélni kellett.

Az elmúlt 2 hónap alatt túl jutottam a 150 ezredik kilométeren,szerencsére hiba azóta sem merült fel.

Sajnos az itélet megírása után nem sokkal eljött az igazság órája, megtörtént az első meghibásodás. Az első lambdaszonda meghibásodott. A javitásnak külön története van, mert a soproni márkaszerviznek nem volt ideje ránézni.

Azóta csak a szokásos fél éves szélvédőcserék történtek, de erről nem az autó tehet. :-)

Nemrég 230 ezernél kellett a fékeket cserélni, de szerintem ennyi belefér,

Egy hibáról még nem tettem említést, a vezetés segédek télen a szélvédő átmelegedéséig nem működnek. :-( Sajnos a 10 centes fűtőszál nem fért bele a vételárba.

Hibalista

- Jobb első fényszóró billentő motor - Lambda szonda 151 ezernél - Első-hátsó fáekbetétek és tárcsák 230 ezernél

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 236000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra J Következő autója? Majd meglétjuk
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2015 (2015)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)