Formás mindenes
Szöveges ítélet
Kezdem a negativumokkal: Váltó nem szereti a sportos kapcsolásokat, a motor átlagos használathoz való, aki sportosan szeret vezetni nagyobb motorral vegye. Azért az előző 1,4-es H-Astránál klasszisokkal jobban megy. A középkonzolt néhány nap alatt meg lehet szokni. Az A oszlop takarása miatt fokozottabb figyelmet kell fordítani az oldalról jövő forgalomra, gyalogosra. Megszokást igényel. Parkolásnál figyelni kell a magasabb szegélykövekre, az első lökhárító alatti gumi kopóbetét elég alacsonyan van, hozzáérhet.
Pozítívum: Kényelmes, csendes utastér, kíváló futómű és fékek, tágas csomagtartó.Kíváló telefon kihangosító rendszer. A sebességfokozatok már 1500-as fordulattól használhatók( Motor B1,6 XER Eu6). Hosszú utakon kedvező fogyasztás. A nyári Görög túrát 4 személy + csomagokkal 6,5-ös átlagfogyasztással vészeltük át. Városi fogyasztása 8 liter körül alakul. A műszerfal és kijelzők könnyen átláthatók. Az CD600 rádió az Intellilinkkel jól működő modern rendszer, mindenféle media hordozót támogat. Folytatás következik(2016.05), megtörtént az első szervíz 16000km. Hiba egyelőre semmi.2017.05. Megtörtént a második szervíz 33000km-nél, hiba szerencsére továbbra sincs.Folytatás következik(2018.05), valószínűleg ez lesz a befejező. Megtörtént 3 éves szervíz is, 49000km. Hiba továbbra sincs. Jelezték, hogy a következő szervíznél már fékbetét csere is szükséges lesz. Soha rosszabb autót.Eljött hát a 4 éves szervíz is, 69000km. Hiba továbbra sincs. A kötelező dolgokon felül első féktárcsa és betét valamint gyertya csere volt.
Hibalista
- Még semmi
Ide hordtam szervizbe
OPEL Gyimes
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 76000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra H 1,4 | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
