Ez is csak egy K. Opel
Szöveges ítélet
Kezdjük az árával:9,2 millió Ft(+téli gumik), természetesen ez csak a listaár és a bőr ülésen kívül minden rendelhető extra benne van,DE:Még a kedvezményes áron sem ér/tud ennyit ez az autó!Jelentős előrelépés a korábbi modellekhez képest,de számtalan bosszantó apróság miatt mégis nehéz őszintén szeretni, még ha csak közlekedési eszközként is tekintek rá.
Szeretem-nem szeretem felsorolás következik:
Kényelmes és sokféleképpen állítható ülés-ülőlap hosszabbítás, motoros gerinctámasz és dőlésszög állítás, automata ülésfűtés.
Jó fogású, fűthető kormánykerék
LED fényszóró
Tetőablak
Tolatókamera-ami elég gyenge minőségű és nagyon koszolódik, így pont akkor nem használható mikor szükség lenne rá.
Motoros csomagtérajtó-lehet élni nélküle,de praktikus,hogy nem koszolja össze a kezét az ember mikor nyitja/zárja.
Merev karosszéria-ami elvileg biztonságos is,remélem ezt sosem tudom meg:)
Országúton,autópályán kedvező fogyasztás-persze mihez képest,jóval erősebb autók is tudnak kevesebbet fogyasztani.
Jó útfekvés, 160km/h órás utazó sebességet kényelmesen tartja.
Szerény,feltűnésmentes autó, ami azért többet tud,mint amit mutat.
Mérsékelten még dinamikus is.
Aránylag csendes futás.Hidegen persze traktorhang, nem suttogó dízel.
Használható méretű és jól variálható csomagtér.
Hátsó ülésfűtés is van benne.
Szép forma és szín.
Nem szeretem:
Nincs világítás a kesztyűtartóban!(Nem is rendelhető)2017-ben, 9+ milliós autónál?!?
Pálcikás kitámasztás a motorháztőhöz,ez nevetséges és összekoszolja magát az ember mikor ablakmosót kell utántölteni.
Koszolódó tolatókamera
Túl"ideges"első és hátsó parkolóradar,ami nem is állítható.
Rendszeresen megzavarodó ütközésfigyelmeztető-ez nagyon idegesítő tud lenni!
Lassú,buta 6 sebességes automata,ami sokszor nem tudja eldönteni, hogy melyik fokozatba kapcsoljon.
Soha nem volt még"szerencsém"ehhez hasonlóan béna autóhoz,ami a havas útviszonyokat illeti-pedig Continental prémium téli gumi van rajta.A kipörgésgátló és ABS is nagyon,de nagyon gyengén teljesít!!!
Magasabb(180+) autópályatempónál megnövekvő fogyasztás és a stabilitás romlása-persze nem is erre való.
Még a dízelségéhez mérten is lassan melegszik be a motor, hiába a kiegészítő fűtés.
Összefoglalva:Használható,de nem szerethető. Szerintem Astrából valamelyik alaptípus lehet a jó ár/értékarányú választás.
Hibalista
- Még semmi,de ez 5 hónap 12.000km után el is várható. - A vezetéstámogató rendszerek néha megzavarodnak a hóesésben. - - 13.000 km után hátramenetben, fékezéskor csikorogni kezdett a fék. - Első nekifutásra hiába volt a szervizben nem sikerült megjavítani. - Második nekifutásnál szintén nem sikerült megjavítani,de kiszámlázták a fék tisztításának költségét. Opelék szerint ez nem garanciális probléma! Egy nem egészen fél éves autó, 13.000 km után úgy tud csikorogni,mint egy 30 éves Zsiguli! - A szerviz javaslata a hátsó fékbetétek cseréje,"természetesen"ez sem garanciában! - Normál használat mellett hátsó fékbetétet 80-90 ezer km után kell cserélni egy rendes autóban,nem 14.000 km után. Alszok még egyet erre a javaslatra..és biztos,hogy soha többet nem veszek Opelt! - - A holttér figyelő rendszeresen nagyon sokszor feleslegesen jelez, az ütközésfigyelmeztető is állandóan megzavarodik. Ez ugyan bosszantó,de nem veszélyes és nem is tudnak vele mit kezdeni, ez egy Opel,ennyit és így tud.
Ide hordtam szervizbe
Interat Budakeszi
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A4 2016 Q | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
