Változik a világ, ez már több, mint tucatautó!
Szöveges ítélet
Nagyon egyben van, ez volt az első benyomásom és ez 15.000 km után sem változott meg. Prémium-szintű az összeszerelés és a felhasznált anyagok is nagyon barátságossá teszik.
AGR sportülés: zseniálisan kényelmes hosszú távon is, 90e Ft plusszért csak ajánlani tudom,nagyon sokat dob a kocsin.
1.4T motor (140 Le): nagyon fürge, kulturált, szép hanggal. Autópályán visszaváltva 5-be, vagy éppen 4-be jól gyorsul, 6-ban nagyon szépen lehet utazni vele. (150-nél 6-ban alig 3000-t forog). 7-7,5l/100 km a fogyasztás - ezt nem éppen "nyugdíjas" használat mellett produkálja.
Belső fények: nagyon impozáns a belső díszvilágítás (ajtónyitó mellett és váltó körül szolíd piros fény).
Összeségében hihetetlenül szerethető és a sportos futómű nagyon stabil.
Valóban drágább az eddigi Astráknál, de aki kételkedik abban, hogy van-e cserében hozzáadott érték, az próbálja ki, nem fog csalódni!
Hibalista
- Első szélvédő cserén esett át, kavicsfelverődés miatt.
Ide hordtam szervizbe
Opel Interat, Budakeszi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | BMW E46 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
