Váltóhibás (típushiba!!) ipari csoda!
Szöveges ítélet
100000km-nél a váltó tönkrement.5-ik 6-ik fokozatban csapágyhang+üresben csapágyhang csak kinyomott kuplungnál hallgat el.A magyar forgalmazó természetesen nem ismeri el hogy az M32-es kézi 6-os váltó gyárilag szar-gyenge-alulméretezett.A javításra még csak hajlandóságot sem mutattak sőt mivel az 5 éves kocsit 2 éves kora után nem márkaszervizben szervizeltem méltányosságból sem támogatják anyagilag a javítást.Erre a váltóra specializálódott műhelyek vannak-ebből meg lehet élni!A váltó gyártó nem propagálja de a javítás után a 2,3liter olaj helyett 3 literes töltetet javasol (ez egy tapasztalati érték az így kezelt váltók között nem ritka a 300000km-et vagy többet futott hibátlan db).Csinálhatták volna már így a gyárban újkorában is akkor lenne egy elégedett vevőjük(újonnan vettem 4,3millióért sajnos)de abban biztos vagyok hogy soha többet az életben Opelem nem lesz és az összes rokont ismerőst és ismeretlent is bőszen le fogom beszélni erről a márkáról.
A javítás után 60000km enként le kell engedni a váltóolajat-ellenőrizni van e 3 liter és feltölteni.Esetleg ha ezt beiktatnák kötelező inspekcióba nem lenne több bosszús (volt)ügyfelük.
Hibalista
- sebességváltó
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 112000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | VW Golf 4 Variant | Következő autója? | VW |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
