Szeretem a (rengeteg)hibai ellenere is!
Szöveges ítélet
2008-2009-es Mazda 6os szerettem volna de sajnos az EURO4-es normaja miatt tul draga lett volna a beiratasa, igy inkabb Euro5-os kocsi utan neztunk, es igy esett a valasztas az Astrara, elotte is astram volt, egy G astra(amivel a tokeletesen meg is voltam elegedve).
Russelsheimbol vettuk, egy magyar gyokerekkel rendelkezo haendlertol!
Nagyon tetszett a kocsi, telepakolt extrakkal, 18-as gyari felnivel, szep fekete szinben tenyleg nagyon szep, a mai napig imadom ahogy kinez!
Visszafele uton derult ki h a feklampam folyamatosan eg:( csak ugy tudtam megallitani ha a fekpedalt a labammal meg jobban visszahuztam mint ahogy az magatol vissza allt!
Ezt itthol szamitogepbol megoldottak, es azota sem volt gond vele, de ok sem tudtak h miokozhatta. (mivel folyamatosan egett kiegett az izzo is, ezt ki kellett cserelni)
-egy evig abszolut semmi gondom nem volt a kocsival, fogyasztasa is sokkal jobb volt mint pl most:)
Elkezdett szivarogni a fagyasgatlo folyadek, egy kis repedes miatt, ami igazabol par 100 ft-ert megoldottuk, de mar ha ott voltunk a szakuzletnel, feltettuk az uj softot a kocsira, mert volt.
Onnantol kezdve jottek a gondok, Kiirta hogy " Mielobb Vigyem a kocsit a szervizbe " es le is tiltott, alig ment a kocsi. A szervizbe azt mondtak h reszecske tisztitast nem tudta tobszoros probalkozas utan sem veghez vinni, es ezert tiltott le! Megcsinaltak softwarebol, 10-15 percig bomboltettek a kocsit 2800 as fordalatszamon. Meg is oldotta, minden ok volt, par hetig majd megint ugyanez, es megint es megin es megint. Mikor behoztam a kocsit, 1000 km-kent csinalta a particular filter tisztitast, mostanaba mar 100-150 kmkent is. Leszereltuk megtiszitottuk, eszmeletlen sok kosz jott ki, de ra par napra megint akarta tisztitani.
Ami igaz hogy ezt a Dieselt nem varosra talaltak ki, en pedig 80%-ban varosba jarok vele, De meg a csaladban egy masik ilyen motor van egy Insignia allatt amivel sose volt ilyen gond, pedig meg tobb km is van benne mint az enyembe, nagyon idegesit a dolog. Hogy akik terveztek ezt az egesz h.lye PDF tisztitasos hercehurcat nem voltak kepesek ugy megoldani hogy jelezze is a kocsi "hogy he soforkem, menjel kicsit nagyobb fordulatszamon par percig mert akkor tudom csak kitisztitani" nagyon ciki, illetve hogy igazabol egy gyari soft frissites utan jonnek elo a bajok, es ne lehessen vissza tenni a regit, szinten ciki!
Lendkerek cseret mar meg sem emlitem, de ez igazabol mas modern(kettomegu) dieselekkel is elofordul 150000 km utan. Insignianal is csereltuk mar.
Fustoles! Gondolom ezeknek a helyben 2800an bongetem a gepet, vagy kitudja mitol, de a kocsi elkzedett fustoli is egyszer egyszer, nem mindig de soxor arra vagyok figyelmes hogy ha odataposok neki hatul latom h fustol :( Porlasztokra gondoltunk, de ugy tunik hogy azokkal nincs gond.
Meg egy idegesito dolog, rossz uton hallatszik valami fele kotyogas a kocsi aljatol! Az osszes modon minden atneztunk a felfuggesztesnel es minden tokeletes(egyebkent tenyleg soha semmit sem kellett cserelni, minden a gyari rajta), de megis valami nem ok.
Hogy ne csak rossz dolgokat irjak:
Nagyon szep, az ulesek tokeletesek, csomo extra, napfenyteto, 18as felni, kanyarkoveto xenon, nappali led, tablafelismero, esoerzekelo, visszagurulasgatlo, nagy navi, Igazabol a bor es a kormanyfutes ami nincs benne(nem is kellene).
Hibalista
- Folyamatosan problemam van a Reszecskeszurovel. - Elkezdett fustolni. - Lendkerek. - Gyari aksi. - Fagyasgatlo szivargott.
Ide hordtam szervizbe
Opel West
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra G | Következő autója? | 320 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
