Összecsinálja magát
Szöveges ítélet
Gyönyörű, kényelmes és jól fogyaszt. Már amikor megy. Újkora óta rosszul működött a start-stop rendszer, nem tudták megjavítani. Hidegen is leállítja az autót, néha melegen se, semmilyen rendszer nincs benne. Aztán otthagyott, egy hőmérséklet szenzor rossz értéket (túl magas) adott a vezérlésnek, auto stop üzemből nem volt elindítható.
De az i-n a pont a részecskeszűrő és annak regenerációs ciklusa. Három éves korára havonta kellett autópályára menni vele, mert kiírta, hogy megtelt. A sikertelen regenerációs ciklusok miatt a gázolaj a motorolajba jut, rontja annak a minőségét, olajcsere. Sikeres ciklus csak autópályán, mert az Opel szerint 10 percig kell menni legalább 2000-es fordulatszámon (ez ugye Budapesten és 50km-es körzetében majdnem lehetetlen), hogy regenerálni tudjon. A regenerációs ciklust nem lehet befolyásolni, lehet, hogy több ezer kilométer után épp a városba beérve akar tisztulni, ilyenkor gyorsan vissza az autópályára. Ismét csak az Opel szerint ez normális működés, az autó hibátlan, én használom rosszul. A szerviz tehetetlen, javítás és regenerálás után ígér fűt-fát, aztán ha nem jön be, van új ötlete. Mint a rabbinak a viccben. Csak mostanra a libák mind megdöglöttek.
Konklúzió: aki főleg autópályán használja, annak tökéletes, gyönyörű, jól fogyaszt, nagyon-nagyon megy. De városba senkinek eszébe ne jusson betenni vele a lábát (kerekeit). Végül eladtam, nagy bukás.
Hibalista
- Start-stop rendszer, motor hőmérséklet érzékelő, részecskeszűrő.
Ide hordtam szervizbe
Opel Interat
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Hibrid Auris |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
